Erfaren Account Manager inom Telefoni-lösningar
Office Management / Säljarjobb / Malmö
2018-04-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Erfaren Account Manager inom Telefoni-lösningar" (publicerad 2018-11-05) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Malmö,
Helsingborg,
Göteborg,
Lidköping,
Linköping eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill arbeta med och drivs av att utveckla en befintlig kundstock, där du kommer att ingå i det team som arbetar med försäljning till just befintliga kunder. Utöver det kommer du att agera produktspecialist inom Telefoni-lösningar när säljare från andra affärsområden behöver din expertis.
Publiceringsdatum2018-04-11Dina arbetsuppgifterSom Account Manager hos oss tar du över en befintlig kundstock, där du förvaltar och utvecklar samarbetet med kunderna. Din roll innebär att:
• Vårda och stärka samarbetet med befintliga kunder
• Agera produktspecialist och expert inom IT-lösningar gentemot kunder
• Utveckla och sprida mer kompetens inom området internt
På sikt kommer du ha möjlighet att certifieras inom alla våra affärsområden däribland IT, Dokumenthantering och Facility Management. Därmed kommer du självständigt kunna erbjuda våra kunder en helhetslösning då vi har den bredaste produktportföljen i Sverige.
Erfarenhet och Personliga egenskaper
Denna roll är en möjlighet för dig som vill ta nästa steg i din karriär och arbeta med befintliga kunder. Därför söker vi dig som har erfarenhet av försäljning samt två års erfarenhet inom telekombranschen. Det är viktigt att du har stort affärsfokus och är en riktigt duktig relationsbyggare som kunder får förtroende för.
Vidare är du engagerad och driven där du tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Vi vill att du har fokus på din karriär och att du har som mål att utvecklas inom försäljningsyrket. Du ska ha en vinnarinställning och tänka långsiktigt i din försäljning. Egenskaper som är viktiga för att lyckas i rollen är att vara lyhörd mot kundernas behov, en skicklig förhandlare, inte ger upp och drivs av resultat. Tjänsten kräver körkort.
Vi erbjuder
• Tjänstebil
• Grundlön
• Provision och bonussystem
• Goda utvecklingsmöjligheter med tydliga interna karriärvägar
• Säljresor och kickoffer
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. Har du frågor kan du kontakta Sara Lundberg, Recruitment Consultant, på 010-8584067.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.seFöretagOffice Management
AdressOffice Management
Krusegatan 19
21225 Malmö
KontorsadressKrusegatan 19, Malmö
Jobbnummer 4075787
Observera att sista ansökningsdag har passerat.