Enhetschef Städenheten till Lysekil kommun
Experis / Administratörsjobb / Lysekil
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Lysekil,
Sotenäs,
Munkedal,
Orust,
Uddevalla eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis i Lysekil,
Uddevalla,
Stenungsund,
Lilla Edet,
Trollhättan eller i
hela Sverige Är du intresserad av ett aktivt ledarskap och har viljan och förmågan att motivera, genomföra och nå resultat? Då kan vi erbjuda dig ett utmanande och spännande chefsuppdrag i vårt natursköna Lysekil som ligger vid Gullmarsfjorden på västkusten. Kommunen med ca 14 500 invånare har ett väl utvecklat näringsliv, god kommunal service samt fantastiska rekreationsmöjligheter i en miljö som präglas av framtidstro.
Publiceringsdatum2017-02-23Dina arbetsuppgifterVi söker nu en enhetschef som med framåtanda och mod vill leda arbetet med städenheten. Städenheten är en del av samhällsbyggnadsförvaltningen och omfattar totalt 36 medarbetare.
Som enhetschef har du ansvar för verksamhetens ekonomi, personal inkl. arbetsmiljö och kundkontakter. I kommunen pågår ett arbete med att införa en ny styr- och ledningsmodell där kvalitetssäkring av verksamheten, utvecklingsmål samt tvärsektoriellt och processorienterat arbete är några av nyckelorden.
Vem är du?
Du har en erfarenhet från arbete med lokalvård vilket innebär både teoretiska och praktiska kunskaper för en professionell service inom städ. Våra medarbetare är PRYL certifierade där städledare ihop med nuvarande enhetschef är utbildade som handledare för att kunna utbilda medarbetarna. Du bör även ha kunskaper kring städtidsberäkning där vi idag använder programmet DeltaStäd. Då våra kunder finns i hela kommunen så förutsätter vi att du har körkort.
Har du erfarenhet av arbete inom kommunal verksamhet är det en fördel. För att klara uppdraget vill vi att du har erfarenhet av arbete som chef och ledare. Vi söker en person som tycker om att hantera många frågor samtidigt, som har god samarbetsförmåga och inte är rädd för att ta hjälp av andra. Som chef är du närvarande, tydlig och strukturerad. Du har god förmåga att prioritera och fatta beslut. Tjänsten ställer stora krav på förmåga att kommunicera tydligt i såväl tal som skrift samt att du som person har lätt att skapa relationer och bygga förtroende för medarbetare, kunder som fackliga representanter. Vi förutsätter att du är stabil och trygg i ledarrollen.
och strukturerad. Du har god förmåga att prioritera och fatta beslut. Tjänsten ställer stora krav på förmåga att kommunicera tydligt i såväl tal som skrift samt att du som person har lätt att skapa relationer och bygga förtroende för medarbetare, kunder som fackliga representanter. Vi förutsätter att du är stabil och trygg i ledarrollen.
Ansök på
www.experis.seFör mer information om tjänsten vänligen kontakta Caroline Magnusson på Experis tel: +46703 167953 .
Sista ansökningsdag är den 13 mars. Urval sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-19
Ange följande referens när du ansöker: 18575
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Magnusson
Caroline.Magnusson@se.experis.com +46 31- 617229
FöretagExperis
AdressExperis
45280
45280 1484
KontorsadressKungsgatan 44 453 80
Jobbnummer 3338246
Observera att sista ansökningsdag har passerat.