Engagerad ekonomiassistent sökes till Humana
Humana AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2018-12-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Engagerad ekonomiassistent sökes till Humana" (publicerad 2020-04-15) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett spännande och utvecklande jobb? Välkommen till Humana - det ledande nordiska omsorgsföretaget.
Vi utvecklar och levererar omsorgstjänster efter människors behov och samhällets önskemål. Vi drivs av viljan att ge våra kunder ökad livskvalitet och en bra vardag. Våra ledord är Engagemang, Ansvar och Glädje.
Är du en kunnig ekonomiassistent inom leverantörsreskontra och delar våra värderingar och vill verka i en organisation som bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Till affärsområdet Individ och Familj söker vi en ekonomiassistent med några års erfarenhet till teamet på leverantörsreskontran med placering på Humanas huvudkontor i Stadshagen, Stockholm. På Humana får du möjligheten att arbeta med ekonomi i en värdestyrd organisation och du blir del av en stor ekonomifunktion med många kunniga kollegor där vi ser, stöttar och uppmuntrar varandra.
Publiceringsdatum2018-12-05Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta i ett Shared Service Center där du tillsammans med fem kollegor ansvarar för det löpande arbetet kopplat till leverantörsreskontra och utläggsredovisning för ett sextiotal bolag.
I rollen som Ekonomiassistent i leverantörsreskontrateamet arbetar du huvudsakligen med:
• Kontering av leverantörsfakturor
• Påminnelsehantering
• Granskning och kontering av utläggsredovisningar
• Betalningar
• Attestrutiner
• Kontoavstämningar vid bokslut
• Support till verksamheter internt
• Kontakt med leverantörer
• Utveckla processer och arbetssätt i teamet
Vem söker vi?
Vi söker dig med relevant utbildning inom ekonomi och med ett par års erfarenhet av arbete i en liknande roll, gärna i ett SSC med transaktionsintensiva flöden. Du har god systemvana med goda kunskaper i Officepaketet, främst i Excel. Tidigare erfarenhet av arbete i Navision är meriterande.
Som person är du positiv och lösningsfokuserad. Du har god förmåga att strukturera ditt arbete för att hantera parallella uppgifter och även då du kan arbeta självständigt i din roll, har du god förmåga till samarbete.
Kontakt vid frågor:
Mi Wallin, Chef Shared Service Center:
mi.wallin@humana.se Sista dag att ansöka är 16 december
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 8 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv". Läs mer på
www.humana.seVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHumana AB
AdressHumana AB
Humana AB
Warfvinges väg 39
11251 Stockholm
KontorsadressHumana AB
Warfvinges väg 39
Jobbnummer 4494306
Observera att sista ansökningsdag har passerat.