En lösningsinriktad handläggare
Sollentuna kommun, kontaktcenter / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sollentuna kommun, kontaktcenter i Sollentuna Sollentuna är en kommun som växer och utvecklas. Vi blir cirka 1000 personer fler varje år och är nu över 70 000 invånare. Sollentuna kommun har cirka 2 700 kompetenta och engagerade medarbetare. Vi strävar alltid efter att ge våra invånare och företagare bästa möjliga service. Jämlikhet och mångfald är viktigt för oss och vi behöver olika kompetenser i våra verksamheter. Vi erbjuder intressanta och omväxlande jobb som ger dig stora möjligheter att utvecklas. Välkommen till oss!
Sollentuna kommuns kontaktcenter öppnade 2011 och svarar på frågor inom kommunens alla verksamhetsområden. Vi är 20 medarbetare uppdelade i mindre svarsgrupper och sitter i ett öppet kontorslandskap. Vi söker dig som genuint vill ge bästa, möjliga service till våra kunder och som har intresse och gärna erfarenhet inom våra svarsområden.
Publiceringsdatum2017-10-24Dina arbetsuppgifterArbetet innebär att du har många kundkontakter främst via telefon, men även via mejl och sociala medier, för att svara på frågor om ekonomiskt bistånd, funktionshinder, integration, missbruk eller äldreomsorg. Vi arbetar parallellt i många olika it-program och har tät kontakt med våra uppdragsgivare på kontoren. Administrativa uppgifter ingår i arbetet. Att driva egna delprojekt kan ingå. Utbildning och förändring är en del av vår vardag.
ProfilDu bemöter kunder på ett trevligt, professionellt och engagerat sätt även när trycket ökar. Du är en van it-användare och du är bra på att samarbeta. Vidare är du ansvarsfull, har initiativförmåga och klarar att driva arbeten självständigt.
För att lyckas i rollen tror vi att du är:
En god lagspelare som samarbetar och klarar varierade arbetsuppgifter i högt tempo
Intresserad av att hålla dig uppdaterad inom ditt yrkesområde och kommunens verksamheter
Lösningsinriktad och flexibel
Utåtriktad med en mycket god kommunikativ förmåga
Positiv och servicemedveten
Stresstålig och kapabel att ta till dig och använda nya kunskaper snabbt
Erfarenhet och utbildningKvalifikationerHögskoleutbildning (eller motsvarande)
Du uttrycker dig väl i svenska och engelska, både i tal och skrift
Meriterande:
Dokumenterad utbildning eller erfarenhet i kundservice
Erfarenhet inom svarsområdet: såsom ekonomiskt bistånd, funktionshinder, integration, missbruk eller äldreomsorg
Erfarenhet av arbete i en kommunal kundtjänst
Övrig informationVi intervjuar sökanden löpande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde så snart som möjligt. Schemalagd arbetstid mellan kl. 8.00 och 17.00, med möjlighet att flexa.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Varaktighet, arbetstid
Dagtid Från så snart som möjligt
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEwa Roséen 08-5792 1752
FöretagSollentuna kommun, kontaktcenter
AdressSollentuna kommun, kontaktcenter
Turebergs Torg 1
19186 Sollentuna
KontorsadressTurebergs Torg 1
Jobbnummer 3765267
Observera att sista ansökningsdag har passerat.