Ekonomiassistent till spännande företag i centrala Göteborg

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Företaget Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings-och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management

Publiceringsdatum
2017-06-27

Dina arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi nu en kunnig ekonomiassistent till deras kontor i centrala Göteborg. Tjänsten beräknas starta i mitten av augusti och sträcker sig initialt till årsskiftet. Som ekonomiassistent kommer du arbeta i tätt samarbete med ekonomichefen och din roll kommer vara bred. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta hantering av utläggsrapporter och leverantörsfakturor. Vidare kommer dina arbetsuppgifter bestå av:

• In/utbetalningar
• Kundfakturering
• Kontroll av fakturor
• Krav- och påminnelsehantering
• Hantering av internationella kvitton
• Kontakter internt och externt
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Vem är du?

Vi ser att du har en eftergymnasialutbildning inom ekonomi och 3-5 års erfarenhet av liknande arbete. Har du erfarenhet av internationell handel är detta meriterande. Vi ser att du har goda kunskaper i så väl svenska som engelska. Vidare har du erfarenhet av affärssystem, har du tidigare arbetat i Palette är detta meriterande. Du är van användare av MS Office-paketet, framförallt Excel.

Som person söker vi dig som är självgående, stresstålig, strukturerad och noggrann. Du ska ha en god samarbetsförmåga, ödmjuk attityd och vara snabb på att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. För att trivas i rollen är du social och du har lätt att kommunicera med olika människor.

Du erbjuds

En bred och omväxlande roll med mycket eget ansvar på ett expanderande företag i en spännande bransch. Du kommer sitta i fräscha lokaler i centrala Göteborg och tillhöra ett glatt team om sju personer.

Du kommer att vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta ute hos vår kund. Start för uppdraget är flexibelt och beräknas pågå till årsskiftet, med chans till förlängning. För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Maria Holmberg på maria.holmberg@jurek.se. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurek.se Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Holmberg maria.holmberg@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
3577895

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: