Ekonomiassistent till Solna sökes

Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av ekonomiarbete eller en relevant utbildning inom ekonomi? Sök till tjänsten redan idag. Rekrytering sker löpande och uppdraget kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om uppdraget

På ekonomiavdelningen hos vår kund i Solna arbetar idag nio personer, tre controllers, en ekonom, en redovisningsekonom och fyra ekonomiassistenter. Arbetstiderna är 08.00-16.30 med flextid. Tjänstgöringsgrad: heltid. Uppdraget börjar omgående och pågår i 8-12 månader framåt.

Publiceringsdatum
2022-11-14

Arbetsuppgifter
• Fakturahantering och inköp/beställningar
• Granska och hantera kund- och leverantörsfakturor
• Du kommer att vara certifierad beställare och support gällande inköp och beställningar
• Hantera barnomsorgsfakturor och frågor från vårdnadshavare gällande fakturor

Kvalifikationer
• Högskoleexamen inom ekonomi, eftergymnasial utbildning alternativt erfarenhet som är motsvarande
• Goda kunskaper i Excel
• Flytande svenska i tal och skrift
• God vana i arbete med högre tempo

Meriterande för tjänsten: - Erfarenhet från kommunal verksamhet och särskilt inom barn- och utbildningsfrågor
• Tidigare erfarenhet av arbete i ekonomisystemet Raindance och verksamhetssystemet Edlevo (före detta Tieto Education) eller ProCapita

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio på juuli.vainio@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Juuli Vainio
juuli.vainio@bemannia.se

Jobbnummer
7166549

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: