Ekonomiassistent till ledande inkassobolag!
Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-11-14Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget alternativt en överrekrytering.
Om företagetFöretaget är en branschledande leverantör av kredithanteringstjänster med närvaro på över 20 marknader i Europa. Bolaget hjälper företag att utvecklas genom att erbjuda lösningar som utformats för att förbättra företagens kassaflöden och långsiktiga lönsamhet samt genom att ta hand om deras kunder. En viktig del av bolagets mission är att se till att privatpersoner och företag får de stöd de behöver för att bli skuldfria.
Dina arbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent ingår du i företagets specialistteam inom Operation Finance. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att arbeta med betalflöde och kundreskontran. Tillsammans med teamet säkerställer ni en effektiv och kvalitativ hantering av inkommande och utgående betalningar från slutkund, myndighet och kund samt hantering av kundens reskontror. Vidare arbetar du med andra förekommande ekonomirelaterade arbetsuppgifter, exempelvis delaktighet i den löpande bokföringen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Minst gymnasial utbildning
• Minst ett års arbetslivserfarenhet från en liknande ekonomiroll
• God systemförståelse samt mycket goda kunskaper i Excel
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Starkt meriterande med erfarenhet från inkassoverksamhet alternativt bank och finans
För att lyckas i rollen har du förmågan att på egen hand skapa struktur i ditt arbete och enkelt prioritera rätt saker. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och kan ta egna beslut för att komma framåt. Du driver självständigt dina arbetsuppgifter men har också en god samarbetsförmåga och ser värdet med att arbeta tillsammans i ett team. Vidare är du noggrann och flexibel och trivs med sociala kontaktytor i ditt arbete. Du ska vara en lojal och god lagspelare som bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat och som uppskattar att arbeta i ett litet team, där alla hjälps åt för att skapa bästa möjliga resultat och mervärde.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Ekonomi, inkasso, ekonomiassistent, assistent, handläggning, betlaningar, administration, ekonom, siffror, kundreskontra, reskontra, stockholm, heltid, söder
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Janina Bohlin
janina.bohlin@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7170799
Observera att sista ansökningsdag har passerat.