Ekonomiassistent till konsultuppdrag på 60%

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Till vår kund inom den medicintekniska branschen söker vi nu en ekonomiassistent på deltid till ett konsultuppdrag i minst fyra månader. Tjänsten är på 60% med ett flexibelt upplägg i form av vilka dagar och tider man arbetar. Vår kund sitter i trevliga lokaler i Mölndal som är lätta att ta sig till både med kollektivtrafik och bil.

Publiceringsdatum
2023-02-08

Om tjänsten
Som ekonomiassistent kommer du att sötta en redovisningsekonom med både kund- och leverantörsreskontra. Bolaget har vuxit mycket på kort tid vilket har ökat belastningen främst på leverantörsfakturor, så här kommer du att lägga extra mycket fokus.

Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Viss fakturering
• Krav- och påminnelsehantering
• Scanning och kontering av fakturor

Bolaget har många internationella leverantörer vilket ställer krav på att du kan kommunicera väl på engelska, men även flytande kunskaper i svenska är ett krav för tjänsten.

Bakgrund
Vi söker dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och som känner dig trygg i dina kunskaper. Du tar ansvar och ägandeskap för dina uppgifter, är självgående och effektiv i ditt arbete. Som person ser vi att du är prestigelös och positiv och har lätt för att samarbeta med andra. Vidare ser vi att du är flexibel och trivs i en föränderlig miljö.

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 23 februari.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Sofia Erikson
sofia.erikson@sjr.se
070-471 59 07

Jobbnummer
7427991

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):