Ekonomiassistent till Hem1
Engqvist & Zimmerman HR Partner / Ekonomiassistentjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Engqvist & Zimmerman HR Partner i Karlskrona,
Ronneby,
Emmaboda,
Olofström,
Bromölla eller i
hela Sverige Är du vår nya ekonomiassistent?
Vill du vara en del i vårt team där vi tillsammans skapar arkitektritade drömhem åt våra kunder?
Uppskattar du en arbetsdag som innehåller både siffror och varierande arbetsuppgifter?
Känner du dig träffad av annonser som söker en serviceminded doer?
I så fall är du välkommen med din ansökan!
ArbetsbeskrivningSom ekonomiassistent på Hem1 ansvarar du för löpande ekonomirelaterade uppgifter som till exempel orderläggning, fakturering, leverantörsfakturor, betalningar och faktura- och kontoavstämningar. Du supportar med viss administration och kontorsnära service. Du rapporterar direkt till och kommer att arbeta nära vår ekonomiansvarige. Placeringen kommer att vara på vårt kontor i Karlskrona, innan vi flyttar till vårt nybyggda kontor i Ronneby.
Om oss på Hem1Hem1 har skapat drömhus åt nöjda kunder i över 20 år. Vi tänker annorlunda när vi bygger hus. Inget hus är det andra likt och de är alla ritade utifrån husdrömmar, byggda i vår egen fabrik. Genom att erbjuda totalentreprenad så kan vi ta hand om hela processen åt våra kunder. Vårt arbete bygger mycket på förtroende mellan kund och Hem1 som vi sedan förvaltar genom att alltid utgå från kundens behov och sätt att leva, intressen och smak när drömhuset växer fram. Vi eftersträvar en nära relation till alla våra kunder. Det är så vi blir personliga och närvarande!
Läs gärna mer på
www.hem1.se (
http://www.hem1.se/)Vem är du?
För den här tjänsten sätter vi stort värde i din personliga lämplighet. Vi vill att du ska vara prestigelös och ha en positiv och nyfiken inställning till nya uppgifter.
Vi ser gärna att du har en grundläggande utbildning inom företagsekonomi eller erfarenhet som motsvarar densamma. Har du dessutom erfarenhet av Visma och Office 365 är det meriterande.
Viktigt att du har en positiv attityd och är den som snabbt ser vad som behöver göras. Du har ett öga för detaljer och trivs med både ekonomiarbete och att vara kontorets "allt-i-allo". Du förstår vikten av service både mot kund och internt.
Du har ett ansvarstagande förhållningssätt till dina arbetsuppgifter och har lätt för att planera och prioritera. Du har en mycket god samarbetsförmåga samtidigt som du har lätt för att ta initiativ och arbeta självständigt.
Din attityd utstrålar att allt är möjligt!
TjänstenHeltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning
Tillsättning
Omgående
Ort
Karlskrona / Ronneby
Kontaktuppgifter och ansökan
Ansök med CV och personligt brev.
Om du har frågor kring ansökan kan du kontakta Kitty Frejd på
kitty@engqvistzimmerman.se eller 0733 40 43 30
Tidsplan
Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt då vi behandlar alla ansökningar löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2019-03-22ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKitty Frejd
kitty@engqvistzimmerman.se 0733 40 43 30
FöretagEngqvist & Zimmerman HR Partner
AdressEngqvist & Zimmerman HR Partner
Ronnebygatan 49
37134 Karlskrona
KontorsadressRonnebygatan 49, Karlskrona
Jobbnummer 4686324
Observera att sista ansökningsdag har passerat.