Ekonomiassistent till Helsingborg

Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Helsingborg, Bjuv, Höganäs, Landskrona, Ängelholm eller i hela Sverige

Har du arbetat somekonomiassistent och har erfarenhet av kundreskontra?Varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker efter en ekonomiassistent till vår kund i Helsingborg som arbetar med återvinning.Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som börjar omgående och pågår sex månader framåt.Det finns möjlighet till förlängning av uppdraget.Tjänsten är på heltid 100 % och arbetstiderna ärmellan8-16.30 vardagar. Du arbetar vid kundens lokaler iVäla industriområde i Helsingborg.Att pendla till kundens lokaler är svårt så vi ser gärna att du kan ta dig dit medbil alternativtcykel om avståndet tillåter.

Publiceringsdatum
2024-04-15

Arbetsuppgifter
Inkasso
Påminnelser
Avstämningar
Inbetalningshantering
Fakturering både via fil och manuellt
Back-up till övriga kollegor över sommaren


Kvalifikationer
Erfarenhet av kundreskontra
Godkänd gymnasieutbildning
Arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Flytande i svenska i såväl tal som skrift
Tillgänglig att kunna arbeta hela juli

Vi söker dig som är hjälpsam gentemot kollegor och som lägger stor vikt vidsociala kontakter på jobbet.
Meriterande
Arbetat med Unit4 ERP (tidigare Agresso)
Eftergymnasial utbildning inom ekonomiområdet

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 17/4 2024.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 169 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Annelie Hammarborg
annelie.hammarborg@bemannia.se

Jobbnummer
8612556

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: