Ekonomiassistent till deltidsuppdrag

SJR / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av leverantörsreskontra och vill arbeta 40 %? Läs vidare!

SJR söker för kunds räkning en Ekonomiassisten som kommer att hjälpa till med företagets leverantörsreskontra. Vår kund är ett är verksamma inom data- och säkerhet och är nu inne i en expansiv fas och sitter i moderna lokaler i Kista/Akalla. På Stockholmskontoret sitter 17 medarbetare som utgör Financeavdelningen. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att arbeta 40 % .

Tjänstebeskrivning
I din roll som ekonomiassisten kommer du att ansvara för en del av flödet inom leverantörsreskontra - scanning, kontering, betalning och avstämningar.

Du erbjuds en roll med mycket eget ansvar och möjlighet att utveckla din egen roll på ett växande företag i framkant.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har minst en ekonomisk gymnasieutbildning samt några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Stor del av ditt arbete sker manuellt i Excel varför utmärkta kunskaper i detta är ett krav. Har du erfarenhet av sage är även detta meriterande. Vidare uttrycker du dig väl i tal och skrift på svenska och engelska eftersom en mängd kontakter sker på engelska.

Som person är du ambitiös och självständig med god förmåga att få saker gjorda. Vidare är du prestigelös med kapacitet att arbeta både högt och lågt. Du är lösningsorienterad och självgående och liksom dina kollegor vill du bidra till en god stämning.

Viktig information
Ovanstående tjänst är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emma Levin, 08-407 55 70.

Konsult hos SJR

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Publiceringsdatum
2018-01-12

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Levin emma.levin@sjr.se Telefonnummer: 08-407 55 70

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
3899470

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: