Ekonomiassistent till attraktivt företag i Halmstad

Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg / Ekonomiassistentjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg i Halmstad, Falkenberg, Helsingborg, Kungsbacka, Borås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-08-18

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent ansvarar du över den dagliga driften av kund- och leverantörsreskontra. I rollen ingår även löpande bokföring och övriga avstämningar och betalningar. Vidare hanterar du fakturering, påminnelser, krav samt inkassoärenden. Arbetsuppgifterna innebär interna och externa kontaktytor. De system som tillämpas är Microsoft Dynamics och Hogia. Arbetsplatsen är prestigelös och präglas av att tempofyllt men gemytligt arbetsklimat där man värdesätter frihet under ansvar.

Uppdraget startar omgående och sträcker sig i tre månader, med goda möjligheter till förlängning.

Kvalifikationer och egenskaper

Vi söker dig som har utbildning inom ekonomi/redovisning och som har viss erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du ansvarstagande och har ett strukturerat arbetssätt samt brinner för att ge service på en hög och kvalitativ nivå. Du kommer till en arbetsplats som är präglad av prestigelöshet och samarbete så detta är egenskaper som vi lägger stor vikt vid.

För att trivas med- och passa i konsultrollen, är du en flexibel och social person som uppskattar nya miljöer och bekantskaper. Vidare tar du stort ansvar för ditt arbete samt har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och företagskulturer. Arbetet kan, speciellt i dessa tider, från och till vara väldigt intensivt och det är viktigt att du behärskar stressiga situationer på ett konstruktivt sätt och trivs med att arbeta mot deadlines.

Om Amendo

Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och bemanning med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Amendo arbetar dagligen med kundnära, skräddarsydda bemannings- och rekryteringslösningar. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg och Sundsvall. Idag är vi ca 200 anställda med målsättning att fortsätta expandera och vara våra kunders naturliga första val. Amendo är ett auktoriserat företag i bemanningsbranschen och kollektivavtal tillämpas.

Varför arbeta som konsult på Amendo?
Du hamnar hos en trygg arbetsgivare med en fantastisk kultur och ett välkänt varumärke. Vi är framgångsrika men aldrig nöjda och vi går till jobbet varje dag med passion. Som konsult hos oss blir du anställd av Amendo och får en engagerad konsultchef som kan finansbranschen och kan coacha dig vidare i karriären. Vi är tillräckligt små för att du ska bli sedd men stora nog att kunna erbjuda dig en spännande och långsiktig utveckling i rollen som konsult.

Frågor och kontakt

Du är välkommen att ansöka omgående, vi träffar lämpliga kandidater löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1858
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Cederqvist 0727-168101 alexandra.cederqvist@amendo.se

Företag
Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg

Adress
Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg
Östra Larmgatan 13
41107 Göteborg

Kontorsadress
Östra Larmgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2393792

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg: