Ekonomiassistent sökes till Skene
Framtiden i Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Mark
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Mark,
Härnösand,
Timrå,
Sundsvall,
Kramfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Mark,
Härnösand,
Sundsvall,
Kramfors,
Örnsköldsvik eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet som ekonomiassistent och tycker om att arbeta i en koordinerande roll? Är du en social person som tycker om kombinera kontorsarbete med kundkontakt? Då är detta tjänsten för dig!
Publiceringsdatum2014-10-09ArbetsuppgifterSom ekonomiassistent hos vår kund kommer du att arbeta med fakturering , dataregistrering, transportplanering och kundmottagning. Transportplanering innebär att du har en koordinerande roll med ansvar för att ta emot bokning av tömning så att dessa kan göras så effektivt som möjligt. Du tar emot tömningsleveranserna nere på gården där du dirigerar åkare och privatpersoner till vågen, förser dem med en vågsedel och registrerar sedan vägningsdata.
Om företagetVår kund är en av de ledande aktörerna i Norden inom Järn- och metallåtervinning. Företaget erbjuder allt från lokala återvinningslösningar till stora helhetsåtaganden samt upparbetning av material. De säkerställer att avfallet tas om hand på bästa sätt utifrån miljömässiga och ekonomiska avseenden. Företaget återvinner varje år ca 100 000 ton järn- och metallskrot.
ProfilFör tjänsten som ekonomiassistent krävs att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Du har tidigare erfarenhet som ekonomiassistent och tycker om att planera och koordinera. Du jobbar obehindrat i Office-programmen och har med fördel tidigare erfarenhet av Visma och Citrix. Du tycker om att arbeta problemlösande och har sinne för siffror.
Då tjänsten som ekonomiassistent innebär frekvent kundkontakt både via telefon och via kundmottagning på gården är det av största vikt att du är en social och tillmötesgående person. För att passa in i gruppen krävs att du är en tuff person som inte är rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i där det behövs.
Skallkrav:
• Tidigare erfarenhet av administration
• Vana att arbeta Office-paketet
Meriterande:
• Tidigare erfarenhet av Visma och Citrix.
• Truckkort
• Erfarenhet från återvinningsbranschen
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
AnställningsvillkorStart: 15 november
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 7-16
Lön: Enligt överenskommelse
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4549
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSophie Bengtsson
sophie@framtiden.comFöretagFramtiden i Sverige AB
AdressFramtiden i Sverige AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg
KontorsadressKristinelundsgatan 13, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2025378
Observera att sista ansökningsdag har passerat.