Ekonomiassistent/redovisningsekonom- Rekrytering
ADD Business Support i Sverige AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ADD Business Support i Sverige AB i Stockholm,
Örebro,
Haparanda eller i
hela Sverige REKRYTERINGSTRÄFF PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN CITY
fredagen den 16 april kl.13.00
Ekonomiassistent/Redovisningsekonom
Publiceringsdatum2010-04-09Om företagetADD Business Support är ett ungt och innovativt affärsserviceföretag som erbjuder kvalitativt affärsstöd till små och medelstora företag inom olika branscher. Vi har stor erfarenhet och kompetens inom bland annat ekonomistöd, företagsutveckling, marknadsföring/kommunikation, försäljning och affärseffektivisering. Vi sitter i ljusa och trevliga lokaler i centrala Stockholm.
Arbetsuppgifter/tjänstebeskrivning
Vi söker nu ytterligare en medarbetare inom tjänsteområdet ekonomistöd och söker dig som kan arbeta självständigt med flertalet klienters löpande bokföring såsom kundreskontra, leverantörsreskontra, månatliga skattedeklarationer, löneadministration samt bokslut, upprättande av årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Vidare är det meriterande om du har tidigare erfarenheter av koncernredovisning.
Tjänsten kan även omfatta diverse kontorsadministration såsom att svara i telefon, ta emot kunder, hjälpa till med den dagliga driften på kontoret samt beställa kontorsmaterial.
Vi söker dig som är
Vi värdesätter egenskaper som hög servicenivå och integritet och att du trivs bäst när du får arbeta självständigt och ta egna initiativ. Att du ska ha ett stort intresse för bokföring och redovisning ser vi som en självklarhet.
Som person är du noggrann och strukturerad, har lätt för att samarbeta och är tydlig i din kommunikation. Vidare har du ett stort engagemang och hög arbetsmoral.
Utbildning och erfarenhetDu ska ha gått ekonomilinjen på lägst gymnasienivå (eller liknande) samt ha minst 3-5 års erfarenhet från liknande uppgifter. Du har även goda kunskaper i Microsoft Office paketet.
Krav på att du ska kunna arbeta självständigt i vårt affärssystem Visma SPCS.
Stor fördel om du har erfarenhet från annan redovisningsbyrå.
KontaktRaber Amin, 08-23 28 00 kontor, 073-707 46 00,
r.amin@addbusiness.seVÄLKOMMEN TILL ARBETSFÖRMEDLINGEN CITY
Tunnelgatan 3 ( T-Hötorget/ hörnet Sveavägen 38 )
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
enl. överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-04-16
FöretagADD Business Support i Sverige AB
AdressADD Business Support i Sverige AB
11123 STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
E-postadress:
r.amin@addbusiness.se Jobbnummer 624373
Observera att sista ansökningsdag har passerat.