Ekonomiassistent På Deltid, En Dag Per Vecka
Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start i mars.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrningoch rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en ekonomiassistent till vår kund som arbetar med digital kommunikation inriktade mot restaurangbranschen. Det är ett litet familjärt bolag där det är högt i tak. Kontoret är beläget på Södermalm. Vill du arbeta på ett bolag som drivs av förändring och att blicka framåt? Samt studerar ekonomi eller har en annan huvudsaklig sysselsättning? Då är det här tjänsten för dig! Som ekonomiassistent kommer du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter.Du kommerfrämst att ansvara för leverantör- och kundreskontra samt kvittoredovisning. Tjänsten är på deltid, tillsvidare och du arbetar en dag per vecka klockan 09:00 - 17.00, med möjlighet till flex.Önskemålet är att du kan starta i mars.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2018-12-27Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgiftersom:
Kvittohantering
Fakturahantering
Leverantörsreskontra
Kundreskontra
Samt vara behjälplig för andra administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
Studerar ekonomi eller har motsvarande erfarenhet
Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet
Det är meriterande om
Du har erfarenhet av systemet Marathon
Som person är du social, självgående och initiativtagande. Du är strukturerad, noggrann och prestigelös. Vidare har du ett stort intresse för mat och dryck.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4530514
Observera att sista ansökningsdag har passerat.