Ekonomiassistent med fokus på Kundreskontra
Capega AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Capega AB i Stockholm,
Solna,
Botkyrka,
Borlänge eller i
hela Sverige Är du ute efter ditt nästa arbete och har intresse av, eller kunskaper inom kundreskontra, då kan detta vara någonting för dig.
Publiceringsdatum2023-04-18FöretagetVår kund arbetar med brandskydd i samband med byggprojekt, renoveringsprojekt och förvaltning av fastigheter, lokaler och infrastruktur. Bolaget har sitt kontor på Södermalm i Stockholm och verkar inom såväl privata som kommunala och statliga verksamheter.
Dina arbetsuppgifterDu kommer att vara en del av en mindre ekonomiavdelning där sammanhållningen är god och man hjälper varandra. Rutiner och processer finns, men trots det så krävs en del utredningar då saker och ting inte alltid blir som man tänkt sig...
Tjänsten är ett konsultuppdrag på initialt 8 månader, med start så snart som möjligt.
I rollen hanterar du främst bolagets kundreskontra, samtidigt som du även erbjuder service till såväl interna som externa kunder.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av:
• Skapa kundfakturor
• Matcha inbetalningar mot fakturor
• Påminnelse- och inkassohantering
• Kreditvärdering av nya kunder
• Kontoavstämningar
• Support via telefon och mail
• Proaktiv kundkontakt
Vem söker vi?
Till rollen söker vi dig som har någon form av ekonomiutbildning eller ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi värdesätter din serviceinriktade och goda kommunikativa förmåga, tillika söker vi dig som har en genuin känsla för service och struktur. Du engageras av att arbeta med varierande uppgifter och är inte rädd för att koordinera runt i flera olika affärssystem.
Låter detta som något för dig?
Ansök då gärna per omgående så vi kan komma i kontakt.
Vid eventuella frågor kring tjänsten, kontakta
Affärskonsult Åsa Ollert på
asa.ollert@capega.se alt. ring 070-752 48 16.
Om Capega
Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på
www.capega.se (
http://www.capega.se/) och ta en första kontakt.
Konsult hos Capega
Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension.
För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn (
https://www.linkedin.com/company/76341207/admin/) eller håll utkik på
www.capega.se (
http://www.capega.se/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Capega AB (org.nr 559163-0016)
Arbetsplats Capega
Kontakt Åsa Ollert
asa.ollert@capega.se 070-752 48 16 Jobbnummer 7673942
Observera att sista ansökningsdag har passerat.