Ekonomiassistent med erfarenhet sökes
Malmö Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Malmö Bemanning i Malmö,
Helsingborg eller i
hela Sverige Tjänstebeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av löpande bokföring, löner samt kund- och leverantörsreskontra? Vill du arbeta på två mindre men ändå internationella företag? Då kan du vara den vi söker för tjänsten som Ekonomiassistent.
Du kommer i rollen som ekonomiassistent arbeta vid två olika kontor, Lockarp samt Almhög. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:
• Kund- och leverantörsfakturor
• Löpande bokföring
• Leverantör- och kundreskontra
• Löner i systemet Visma
Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta självständigt samtidigt som man arbetar i ett nära samarbete med sitt arbetsteam. Att arbeta strukturerat och noggrant är av vikt såväl som flexibilitet vid förändringar under arbetsdagen.
Krav på person
Vi söker dig som trivs med att arbeta med ekonomiska och administrativa arbetsuppgifter. Därav ser vi att du som person är noggrann, serviceinriktad och positiv.
För att lyckas i rollen som ekonomiassistent krävs vidare:
• Grundläggande kunskaper inom ekonomi
• Erfarenhet av löpande bokföring
• Erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra
• Tidigare arbete med löner i affärssystemet Visma
• Engelska i tal och skrift
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från systemet Pyramid. Det är viktigt att du är noggrann, kvalitetsmedveten och utför arbetsuppgifterna regelmässigt.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Ekonomiassistent, Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.
Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid i upp till 6 månader med möjlighet till anställning av kund
Arbetstid: 08.00- 17.00 med möjlighet till flextid
Plats: Lockarp och Malmö
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kund. Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Pauline Friis på mejladress
pauline.friis@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök
www.performiq.se Sökord: ekonomi, ekonomiassistent, administration, inbetalningar, fordringar.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2019-01-23ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-13
Ange följande referens när du ansöker: 4368
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPauline Friis
FöretagMalmö Bemanning
AdressMalmö Bemanning
Sveavägen 159
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 159
Jobbnummer 4572368
Observera att sista ansökningsdag har passerat.