Ekonomiassistent inom kundreskontra

MultiMind Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

MultiMind rekryterar på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
ADRESS: Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
DATUM: Tisdag 31 januari 2012
TID: Klockan 10:30

Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.

Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Ekonomiassistent inom kundreskontra till spännande företag

MultiMind Bemanning söker för kunds räkning en person för tjänsten som AR Assistant. Kunden är ett framgångsrikt internationellt företag inom elektronikbranschen. Företaget ligger i framkant i den digitala utvecklingen och är världsledande med sina innovativt designade produkter. Företaget har sin verksamhet i större delen av världen och är just nu inne i en expansiv och spännande fas. Du kommer att arbeta på företagets nordiska huvudkontor i Stockholm. Detta är ett uppdrag på 6 månader, med goda chanser till förlängning för rätt person.

Rollen som AR Assistant innebär att du kommer kontrollera och bearbeta inkommande betalningar, boka dessa till korrekt konto samt ha hand om daglig utskrift och kontroll av utgående fakturor. I arbetet ingår även avstämning av bankkonton, hantera dagliga förfrågningar från kunder exempelvis rörande kopior på fakturor och kontoutdrag. Du ansvarar för att skriva ut och skicka fakturor samt påminnelser till kunder.

Vi ser gärna att du har en relevant utbildning inom ekonomi samt minst ett års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har mycket goda färdigheter i MS Office med betoning på Excel. Har du även kunskaper i affärssystemet SAP så är detta en fördel. Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Som person är du strukturerad, noggrann och ser både detaljerna och helheten i arbetet. Du är driven och flexibel samt tycker om att lösa problem. Vidare har du en god förståelse för ekonomi och kan arbeta både självständigt och i team.

Registrera din ansökan snarast möjligt då urvalet sker löpande. Observera att tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag!

Publiceringsdatum
2012-01-24

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-31
VÄLKOMMEN TILL REKRYTERINGSTRÄFFEN PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN CITY !
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
MultiMind Bemanning AB

Adress
MultiMind Bemanning AB
11122 STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.

Jobbnummer
1137173

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MultiMind Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MultiMind Bemanning AB: