Ekonomiassistent / Administratör / BMW Financial Services

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-02-27

Företaget
BMW Financial Services är BMW:s eget finansbolag som erbjuder återförsäljare och slutkunder runt om i världen skräddarsydda finansiella lösningar vid köpet av en BMW. BMW Financial Services består av totalt 150 personer placerade på kontor i Sverige, Norge och Danmark. I den här rollen sitter du på företagets nordiska huvudkontor i Sollentuna där det arbetar ett 90-tal personer.

Lokalerna är moderna och innehåller bland annat en lunchrestaurang och tillgång till gym med träningspass.


Dina arbetsuppgifter
Du arbetar på avdelningen Operations, i team Contract Management som idag består av 10 personer. Du arbetar i en bred roll som innehåller både administration och ekonomi. Du kommer jobba med kundreskontra där du stämmer av konton, bokar betalningar samt gör återbetalningar. I de administrativa arbetsuppgifterna ingår bland annat att sortera kontrakt samt skicka ut brev och kontrakt till kunder.

Uppdraget är initialt på sex månader med viss möjlighet till förlängning, arbetet är förlagt på vardagar mellan 08:30-17:00. Denna position kommer att tillsättas inom en snar framtid och vi söker kandidater som kan börja arbeta relativt omgående.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning. Meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi eller administration. Meriterande att ha arbetat i kundreskontra
• God dator- och telefonvana
• Svenska och engelska, flytande i tal och skrift

Vi söker dig som är prestigelös samtidigt som du trivs i ett intensivt och strategiskt arbetstempo, där noggrannhet och ett konsekvenstänk är viktiga delar som inte får tummas på. Du är social och drivs av att alltid ge den bästa möjliga servicen, såväl internt som externt. Då planeringen kan komma att ändras under arbetsdagen är det viktigt att du är flexibel och snabbt kan prioritera om.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Sollentuna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ekonom, Administratör, Kundreskontra, Administration, Ekonomiassistent

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Edith Ottoson edith.ottosson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3344017

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: