Ekonomiassistent
Cantera IT-partner / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cantera IT-partner i Göteborg,
Kungälv,
Borås,
Varberg,
Uddevalla eller i
hela Sverige Cantera söker ambitiösa och drivna konsulter med mycket god teknisk kompetens och relevant utbildning. Vi tror att du trivs med att ställas inför nya utmaningar och att du förstår vikten av att sätta kunden i fokus.
Arbetsuppgifterna utgörs i huvudsak av sedvanliga arbetsuppgifter för en Ekonomiassistent exempelvis:
• hantering av leverantörsfakturor
• bokföring av kund- och leverantörsbetalningar
• löpande bokföring
• avstämningar av balanskonton/koncerntransaktioner
• kassahantering
• kundfakturering
• statistik
• utredningar och analyser, framtagande av material
• i övrigt förekommande arbetsuppgifter hos en ekonomiavdelning
Publiceringsdatum2018-03-23Kompetenserminst gymnasial utbildning med ekonomisk inritning och/eller yrkesutbildning/eftergymnasial utbildning inom ekonomi/redovisning
• minst fem års arbetserfarenhet hos ekonomiavdelning
• goda IT kunskaper, Excel
• flytande svenska i tal och skrift
• vana att arbeta i ett högt tempo och vara stresstålig
• som person är du en lagspelare med social kompetens som skapar en positiv atmosfär och trivs med att ha många kontakter inom organisationen
Meriterande är:
• tidigare erfarenhet från större företag (med större företag avses företag med en omsättning på minst 500 miljoner kronor)
• erfarenhet av Basware (leverantörsreskontra) och erfarenhet av affärssystem Navision
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-23
Kontaktchristian.larsson@cantera.seFöretagCantera IT-partner
AdressCantera IT-partner
Björbäcksvägen 6
45155 UDDEVALLA
KontorsadressBjörbäcksvägen 6
Jobbnummer 4041893
Observera att sista ansökningsdag har passerat.