Ekonomiassistent

Randstad AB Stockholm / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2012-08-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent" (publicerad 2015-03-26) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Till en av våra kunder som tillverkar medicinteknisk utrustning söker vi en ekonomiassistent för ett konsultuppdrag heltid.

 Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av inom ekonomiområdet och är van att arbeta administrativt. Arbetsuppgifterna består av att:

• Avlasta Controllern inom ett brett område
• Vara behjälplig med budgetarbete, produktkalkylering samt vid månadsboksluten
• Assistera vid fakturahantering samt reseräkningar
• Rapportering, såväl lokalt som globalt
• Övrig ekonomisk administration

Publiceringsdatum
2012-08-03

Erfarenheter
• Gymnasie- eller högskoleutbildning i ekonomi eller motsvarande
• Mycket goda kunskaper i Excel
• Erfarenhet av SAP är meriterande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Minst 1-2 års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter

Personliga kvalifikationer

• Strukturerad och noggrann
• Analytisk förmåga och numeriskt lagd
• Serviceinriktad och initiativrik
• Förmåga att snabbt sätta sig in i nya saker
• Förmåga att prioritera

Tjänstens omfattning är heltid och uppdraget beräknas pågå 3 månader med möjlighet till förlängning. Vi ser gärna att du är tillgänglig för att påbörja uppdraget 10/9

I denna tillsättning arbetar vi med löpandeurval varför vi snarast ser fram emot din ansökan med CV samt personligt brev via bifogad länk. För ytterligare information vänligen kontakta Carin Wall 08-693 94 51.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carin Wall, 08-693 94 51

Företag
Randstad AB Stockholm

Adress
Randstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
1305136

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Stockholm: