Ekonomiansvarig

Arena Personal AB / Ekonomichefsjobb / Strängnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Strängnäs, Knivsta, Enköping, Eskilstuna, Nykvarn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Strängnäs, Knivsta, Enköping, Eskilstuna, Nykvarn eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-10-26

Om tjänsten
Arenapersonal söker nu en ekonomiansvarig till vår uthyrningsdel. Det är ett uppdrag på 4 till 6 månader. Start i slutet av oktober. Du som stimuleras av mycket eget ansvar och att arbeta självständigt då är det här ett uppdrag för dig. Rollen spänner över företagets hela ekonomifunktion och innebär både att arbeta brett och djupt. Du har det övergripande ansvaret för hela företagets ekonomifunktion med allt från att upprätta årsbokslut, löpande redovisning, leverantörs- och kundreskontra och samanställning av alla kassarapporter. Vidare ansvarar du även för företagets lönehantering och övriga personaladministration. Tjänsten är heltid och placeringsorten är Strängnäs.

Profil
Vi söker dig som har arbetat som ekonomiansvarig i ett mindre till medelstort bolag och har några års erfarenhet från en liknande arbetsroll och har en relevant utbildning inom ekonomi. Som ekonomiansvarig är du van att ta stort ansvar och har vana av att löpande rapportera till ägare och ledningsgrupp. Som person är du strukturerad, självgående, noggrann och har förmåga att se helheten för ditt arbete. Du är flexibel, har god förmåga att prioritera och är prestigelös som person.
Har ni erfarenhet från att ha arbetat i hotel eller restarungbranchen så är det meriterande.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om företaget
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-26
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1817
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Arena Personal AB

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Rademachergatan 1, Eskilstuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2044497

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: