Ekonomiadministratör till företag i Göteborg

PSPartner / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Södra Hamngatan 25 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid - till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på  www.pspartner.se

Vi söker för kunds räkning en ekonomiadministratör till ett företag med placering i Göteborg. Du kommer att vara en del av ett team på tio ekonomiadministratörer varav två är placerade i Stockholm och resten på huvudkontoret i Göteborg. 

Publiceringsdatum
2015-12-02

Dina arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter är order- och projekthantering, attestering av tidrapporter och reseräkningar samt fakturering. I arbetsuppgifterna ingår även att svara på frågor från konsulter och chefer, hålla introduktionskurser för nyanställda konsulter samt viss bokföring. 

Kvalifikationer och egenskaper

Vi söker dig som är gymnasieekonom och fördjupat dig vidare genom kurser inom ekonomi, alternativt har en vidareutbildning inom ekonomi. Vi ser gärna att du har kunskaper om hur en ekonomiavdelning fungerar och det är meriterande om du tidigare arbetat med ekonomiadministration eller som ekonomiassistent. Att ha kompetens inom skattefrågor vid bearbetning av reseräkningar ser vi också som mycket förtjänstfullt.

Som person är du noggrann och ansvarsfull då det är av största vikt att resultatet av ditt arbete blir rätt och riktigt. Vidare ser vi även att du är initiativtagande, kan prioritera och arbetar proaktivt. För att trivas hos oss gillar du samarbete och vågar fråga om du känner dig osäker. Vi förväntar oss att du trivs i rollen som administratör och stor vikt läggs vid personlig lämplighet och att du passar bra in i vårt team.

Tjänsten

Du anställs som konsult hos PS Partner och startar med detta uppdrag hos vår kund. Tjänsten är på 100 % och uppdraget varar till september 2016. Det kan kan finnas möjlighet till förlängning/anställning hos vår kund efter det. Tillträde sker enligt överenskommelse. 

Så ansöker du
Företaget samarbetar med rekryterings- och bemanningsföretaget PS Partner i denna rekrytering. För att söka tjänsten, registrera din CV tillsammans med ett personligt brev på  www.pspartner.se . För frågor, kontakta rekryteringskonsult Lena Wadenby på +46 723 30 60 61/  lena.wadenby@pspartner.se

Intervjuer sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!

"PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Södra Hamngatan 25 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid - till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på  www.pspartner.se"

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PSPartner

Adress
PSPartner
SÖDRA HAMNGATAN 25
41114 GÖTEBORG

Kontorsadress
SÖDRA HAMNGATAN 25

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2557962

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSPartner: