Ekonomiadministratör med erfarenhet av leverantörsreskontra i UB

Shaya Solutions AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Nynäshamn eller i hela Sverige

Om konsultuppdraget

• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: ca. 12 månader
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Uppdragsstart: Enl. ök.
• Omfattning: 50%
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.

Uppdragsbeskrivning

Med anledning av att Kundens uppdrag ökar både i omfattning och volym, ökar även volymerna inom de ekonomiadministrativa processerna. Därför behöver de stärka upp med resurser inom leverantörsreskontran.

Publiceringsdatum
2022-05-25

Dina arbetsuppgifter
• Ankomstregistrering samt distribuering av fakturor
• Utanordningar, markägarersättning
• Representationsfakturor
• Bokföring av fakturor
• Betalning av fakturor samt återredovisning
• Betalningspåminnelser och inkassoärenden
• Masterdata
• Utföra de till processen tillhörande kontrollaktiviteterna

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

• Gymnasie- eller högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande erfarenhet.
• 2 års arbetslivserfarenhet av ekonomiadministration inom leverantörsreskontra
• Goda kunskaper i Excel
• 1 års arbetslivserfarenhet av leverantörsreskontra i UBW

Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

• 1 års arbetslivserfarenhet av ekonomiadministration inom kundreskontra

Annat

Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju. Kunden förbehåller sig rätten att kontakta egna relevanta referenser (än de som leverantören själv angivit) för att säkerställa uppfyllande av krav.

• God förmåga att arbeta självständigt och i grupp
• Välstrukturerad
• Noggrann och kvalitetsmedveten
• Serviceinriktad och prestigelös

______________________

Hur du kommer vidare

• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 12 mån

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Shaya Solutions AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)

Kontakt
Erika Evertsson
erika.evertsson@shayasolutions.se

Jobbnummer
6685636

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Shaya Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Shaya Solutions AB: