Ekonomi Med Kontorsansvar Till Oxxo Design I Mölndal

PSPartner / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

OXXO design är ett smyckesföretag som funnits på den skandinaviska marknaden i 13 år. Det drivs idag av duon Anna Larsson och Rob Anderson. Anna var tidigare anställd som ansvarig designer och säljare, men fick möjlighet att ta över och driva OXXO design i februari 2011.

OXXO design gör smycken för den modeintresserade kvinnan och mannen. Vi gör trendiga men också mer klassiska smycken till hög kvalité men för ett rimligt pris. Vi är ett etablerat märke på den svenska mode marknaden och har idag 3 heltids anställda samt 2 provisionssäljare. Vi finns förutom i Sverige, i Danmark, Finland, Island, Ryssland och Tyskland. Läs mer på www.oxxodesign.se

OXXO design är ett smyckesföretag som funnits på den skandinaviska marknaden i 13 år. Det drivs idag av duon Anna Larsson och Rob Anderson. Anna var tidigare anställd som ansvarig designer och säljare, men fick möjlighet att ta över och driva OXXO design i februari 2011.

OXXO design gör smycken för den modeintresserade kvinnan och mannen. Vi gör trendiga men också mer klassiska smycken till hög kvalité men för ett rimligt pris. Vi är ett etablerat märke på den svenska mode marknaden och har idag 3 heltids anställda samt 2 provisionssäljare. Vi finns förutom i Sverige, i Danmark, Finland, Island, Ryssland och Tyskland. Läs mer på www.oxxodesign.se

Tjänsten är deltid, ca 50-60% med start per omgående

Publiceringsdatum
2015-09-04

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för den dagliga verksamheten på kontoret och se till att det flyter smärtfritt. Du ansvarar för den löpande bokföringen, kund och leverantörsreskontra, moms, skatt, deklarationer och fakturering. Din roll innebär även att du handhar övrig administration såsom kundservice, orderhantering, reklamationer och vid behov även packning och distribution av ordrar. Du kommer även att ge stöd åt våra säljare.

Kvalifikationer
Du har en akademisk examen, alternativt en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och administration. Du har mycket goda kunskaper inom bokföring och vi ser gärna att du har arbetat i en liknande roll där arbetsuppgifterna är mycket varierande. Du har vidare erfarenhet av att arbeta i ett mindre bolag där tempot är högt och det gäller att hugga i där det behövs. Du är en organisatör som tycker om ordning och reda och vill vara spindeln i nätet som ser till att företagets kunder och partners får den support och expertis som krävs för att nå framgång. Du är social, lättsam och prestigelös och vill ta ansvar. Du har erfarenhet av Visma 2000 och vi ser gärna att du har kompetens inom ekonomi kopplat till lager. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift, övriga språk är meriterande.

Så ansöker du
Ansök på www.pspartner.se

Intervjuer kommer att ske löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PSPartner

Adress
PSPartner
SÖDRA HAMNGATAN 25
41114 GÖTEBORG

Kontorsadress
SÖDRA HAMNGATAN 25

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2418105

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSPartner: