Ekonomi Med Kontorsansvar Till Oxxo Design I Mölndal
PSPartner / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige OXXO design är ett smyckesföretag som funnits på den skandinaviska marknaden i 13 år. Det drivs idag av duon Anna Larsson och Rob Anderson. Anna var tidigare anställd som ansvarig designer och säljare, men fick möjlighet att ta över och driva OXXO design i februari 2011.
OXXO design gör smycken för den modeintresserade kvinnan och mannen. Vi gör trendiga men också mer klassiska smycken till hög kvalité men för ett rimligt pris. Vi är ett etablerat märke på den svenska mode marknaden och har idag 3 heltids anställda samt 2 provisionssäljare. Vi finns förutom i Sverige, i Danmark, Finland, Island, Ryssland och Tyskland. Läs mer på
www.oxxodesign.seOXXO design är ett smyckesföretag som funnits på den skandinaviska marknaden i 13 år. Det drivs idag av duon Anna Larsson och Rob Anderson. Anna var tidigare anställd som ansvarig designer och säljare, men fick möjlighet att ta över och driva OXXO design i februari 2011.
OXXO design gör smycken för den modeintresserade kvinnan och mannen. Vi gör trendiga men också mer klassiska smycken till hög kvalité men för ett rimligt pris. Vi är ett etablerat märke på den svenska mode marknaden och har idag 3 heltids anställda samt 2 provisionssäljare. Vi finns förutom i Sverige, i Danmark, Finland, Island, Ryssland och Tyskland. Läs mer på
www.oxxodesign.seTjänsten är deltid, ca 50-60% med start per omgående
Publiceringsdatum2015-09-04Dina arbetsuppgifterDu kommer att ansvara för den dagliga verksamheten på kontoret och se till att det flyter smärtfritt. Du ansvarar för den löpande bokföringen, kund och leverantörsreskontra, moms, skatt, deklarationer och fakturering. Din roll innebär även att du handhar övrig administration såsom kundservice, orderhantering, reklamationer och vid behov även packning och distribution av ordrar. Du kommer även att ge stöd åt våra säljare.
KvalifikationerDu har en akademisk examen, alternativt en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och administration. Du har mycket goda kunskaper inom bokföring och vi ser gärna att du har arbetat i en liknande roll där arbetsuppgifterna är mycket varierande. Du har vidare erfarenhet av att arbeta i ett mindre bolag där tempot är högt och det gäller att hugga i där det behövs. Du är en organisatör som tycker om ordning och reda och vill vara spindeln i nätet som ser till att företagets kunder och partners får den support och expertis som krävs för att nå framgång. Du är social, lättsam och prestigelös och vill ta ansvar. Du har erfarenhet av Visma 2000 och vi ser gärna att du har kompetens inom ekonomi kopplat till lager. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift, övriga språk är meriterande.
Så ansöker duAnsök på
www.pspartner.seIntervjuer kommer att ske löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPSPartner
AdressPSPartner
SÖDRA HAMNGATAN 25
41114 GÖTEBORG
KontorsadressSÖDRA HAMNGATAN 25
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2418105
Observera att sista ansökningsdag har passerat.