Duktig webbkommunikatör sökes till Västerås!

Arena Personal Nordic AB / Supportteknikerjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Västerås, Hallstahammar, Eskilstuna, Enköping, Köping eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-02-22

Om tjänsten
Just nu söker vi en webbkommunikatör till ett företag i centrala Västerås! Du kommer att bli anställd av oss på Arena Personal och sedan uthyrd till kund.
Företaget är verksamt i fastighetsbranschen och tjänsten innefattar både intern och extern kommunikation. Ditt fokus kommer att vara webbhantering, sociala medier och digitalisering och du kommer att ingå i ett team med tre andra kommunikatörer. Du bör ha förmågan att tänka strategiskt när det kommer till kommunikation och ha en fallenhet för att sätta dig in i nya system. Företaget befinner sig just nu i en spännande föränderlig fas och då underlättar det om du kan hantera och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där mycket händer.

Uppdraget är tänkt att starta omgående eftersom företaget är i stort behov av en duktig kommunikatör då en av deras ordinarie kommunikatörer nu blivit sjukskriven. Uppdraget beräknas pågå i minst en månad med chans till förlängning. Det är viktigt att du är så pass säker i din roll som webbkommunikatör att du direkt kan gå in hos kund och leverera!

Profil
Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom kommunikation och att du har ett par års erfarenhet inom området. Tjänsten kräver att du är en duktig skribent som tänker kreativt och vågar tänka utanför boxen.

Då arbetet stundvis är stressigt ställs krav på hög stresstålighet. Då den närmsta arbetsgruppen är liten är det viktigt att du är socialt smidig och en lagspelare. Vidare är det viktigt att du är prestigelös och beredd att hugga i där det behövs.

För att passa in i verksamheten bör du som person vara positiv, utåtriktad och engagerad. Du har en hög känsla för service och gör gärna "det lilla extra" med ett leende på läpparna.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-21
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3061
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elena Hallin

Företag
Arena Personal Nordic AB

Adress
Arena Personal Nordic AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Rademachergatan 1, Eskilstuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2684583

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Nordic AB: