Driven och strukturerad Assistent till .SE!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du ha ett arbete där du får vara med och utveckla och driva arbetet framåt? Vi på Adecco Office & HR ger dig möjligheten att uppleva detta! Företaget är beläget på Söder och uppdraget startar 1 september och pågår ett år framöver. Möjlighet till förlängning finns.
Hur ser din arbetsdag ut som Assistent?
Du kommer att arbeta med administration i form av korrespondens, inskanning av dokument och arkivering. I rollen som assistent kommer du dessutom att arbeta med ärendehantering och uppföljningar. I dina arbetsuppgifter ingår även rese- och mötesbokningar samt en del webhantering.
Vem trivs att arbeta som Assistent?
Du som har ett stort intresse för Internet och dessutom några års erfarenhet av administration och assistentarbete kommer att trivas i rollen som assistent. Har du dessutom erfarenhet av hur myndigheter fungerar (regelverk och rutiner) kommer du snabbt att sätta dig in i arbetet. I rollen som assistent kommer du att ha nytta av dina goda datorkunskaper i MS Office och Wordpress. Som person är du ansvarsfull, självständig och prestigelös. Din höga servicekänsla och din förmåga att skapa och följa rutiner kommer att göra att du når framgång.
Vad erbjuder vi dig som Assistent?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad av tjänsten som Assistent?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Lovisa Kvam på tel: 08-598 980 02 eller
lovisa.kvam@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2011-07-07Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 981323
Observera att sista ansökningsdag har passerat.