Driven och positiv administratör med start omgående i Järfälla
serveOffice ab / Administratörsjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Järfälla,
Sollentuna,
Danderyd,
Sundbyberg,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar på tjänstemannasidan med fokus på ekonomi & finans, HR & lön samt bank & försäkring. Idag är vi ca 60 kollegor som alla arbetar utifrån våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ. Läs gärna mer om oss på
www.serveoffice.se •
Vi söker nu omgående en driven och glad Administratör för ett bemanningsuppdrag på minst sex månader och med chanser till anställning hos kund. Uppdraget är på heltid med placering i Järfälla.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att avlasta kollegorna med administrativa uppgifter inom främst sälj och kundsupport. Arbetsuppgifterna består huvudsakligen av:
• Ta emot samtal från kunder (felanmälan, kundförfrågningar eller service)
• Boka service och reparation
• Boka återbesök av serviceteknikern vid behov
• Arkivering av servicerapporter
• Uppdatering i CRM systemet Lime Easy
• Ta emot orderförfrågningar
• Garantiregistrering via IVTs hemsida
• Utskick till kunder för att påminna om att boka service
• Skapa Drift & Skötsel-pärm vid varje installation hos företagskunder.
• Utföra borransöka inför installation av bergvärmeanläggning hos kund
• Vara behjälplig kollegorna
Kvalifikationer
För att kunna trivas i rollen är det viktigt att du är prestigelös, utåtriktad, positiv och en tydlig kommunikatör. Rätt förutsättningar för tjänsten är hög servicekänsla, hög simultanförmåga samt en känsla för ordning och reda. Du bör ha erfarenhet av administration och kunna vara initiativtagande, har du dessutom arbetat med CRM systemet Lime är det meriterande.
Rollen för med sig många kontaktytor, däribland med kunderna, kollegorna samt leverantörer och övriga samarbetspartners, därför ska man trivas av att vara spindeln i nätet.
Kunden erbjuder en öppen och positiv arbetsplats med högt i tak och samarbetsvilliga kollegor. En sund och hälsosam livsstil är något som värdesätts högt och vi söker därför en likasinnad.
Företaget kännetecknas av kvalité, engagemang och yrkesstolthet. För den rätta kandidaten finns det många utvecklingsmöjligheter i form av t.ex. optimera och effektivisera arbetsprocesserna samt rutiner.
Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos Serveoffice får du engagerade kollegor och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal trivs och mår bra.
Vi erbjuder därför generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag, flexpension och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av Serveoffice!
Ansökan och kontakt
Skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast genom att ansöka nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar endast emot ansökningar via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av Caroline Van Helleputte på 070-420 33 81 eller
caroline.van.helleputte@serveoffice.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader eller längre
Publiceringsdatum2018-11-16ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagserveOffice AB
AdressserveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm
KontorsadressVasagatan 16 11120 Stockholm
Jobbnummer 4462077
Observera att sista ansökningsdag har passerat.