Driven & social problemlösare? Den här bokningsavdelningen letar

Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker just nu nästa medarbetare till vår kunds bokningsavdelning. Kunden är ett företag som hyr ut möblerade lägenheter till företagskunder i de större städerna i Sverige. Här får du möjligheten att arbeta med ett härligt gäng på deras moderna huvudkontor i centrala Stockholm.

Som medarbetare på bokningsavdelningen erbjuds du en stor variation av arbetsuppgifter. Din främsta uppgift kommer vara att hjälpa kunder att hitta sin perfekta lägenhet, både på lång och kort sikt, genom att ta fram bostadsalternativ efter varje kunds specifika behov. Du kommer först och främst hjälpa kunder via telefon och mail för att hantera bokningar och svara på frågor och funderingar, men även utföra visningar av lägenheterna. Utöver detta hanterar du en del administrativt arbete så som exempelvis fakturering.

Företaget är väletablerat på marknaden, men befinner sig fortfarande i en växande fas. De letar efter någon som är likadan, som är trygg i sig själv, men som samtidigt drivs av viljan att utvecklas. Vi tror att du tidigare har arbetat med kundkontakt och att du har utfört administrativt arbete. Detta har gett dig en god social förmåga och gjort dig till en strukturerad person. Vidare är du en affärsorienterad person som med lätthet kan skapa förtroende hos andra. Du gillar att ha många bollar i luften samtidigt, är motiverad och ger allt i ditt arbete!

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-02-09

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete och kundkontakt
• Goda kunskaper i MS Office och Excel
• B-körkort
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
• Erfarenhet av sälj

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid. Tillträde i början av mars eller enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du social, serviceinriktad och affärsorienterad? Vill du utvecklas i en varierande och utmanande roll som erbjuder stor variation? Ett bostadsföretag söker sin nästa kollega till deras växande företag. Låter det intressant? Ansök redan idag!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16505DP i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-11
Ange följande referens när du ansöker: 16505DP
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
3957244

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: