Driven Kontorsassistent Sökes Till Fastighetsbolaget Areim

Manpower Professional / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Professional i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

About AREIM
Andersson Real Estate Investment Management, AREIM, is a real estate fund manager and advisory firm located in Stockholm, Sweden. AREIM was founded in 2003 by Leif Andersson with focus mainly on serving as the Nordic real estate operating partner for the Blackstone Group. In 2005, AREIM broadened its client base by adding advisory services to ING Real Estate.
In 2007 AREIM launched its first real estate fund, AREIM 1 Fund. Three of the world’s largest institutional asset man agers, ABP (Stichting Pensioenfonds ABP), ATP (the Danish Supplementary Pension Fund) and GIC (the Government of Singapore Investment Corporation), have committed a total of SEK 2.1 billion to AREIM 1 Fund, which was launched on 1 September 2007. The fund is an eight-year vehicle with an investment horizon of three years and a total investment volume of approximately SEK 7 billion. AREIM 1 Fund is advised by AREIM AB.
Read more about AREIM and AREIM 1 Fund at www.areim.com

Publiceringsdatum
2008-04-24

Dina arbetsuppgifter
Som avdelningsassistent ansvarar du för att ta emot besök, svara i telefon och hantera mail. Vidare ingår bokning av möten och resor samt planering av kollegors kalendrar. Du kommer också att sköta övrig administration som katalogisering i databasen, uppdatering av kontaktuppgifter, kvittoredovisning och posthantering. Ditt ansvar innefattar även att hålla ordning och rent i allmänna kontorsutrymmen och mötesrum. Diverse inköp av luncher och dylikt förekommer också. Du kommer även att vara â€?personlig assistentâ€? till VD på företaget genom att hålla koll på kalendern, boka och omboka möten samt resor.
Vem är du?
Du är en person som trivs i rollen som avdelningsassistent samt har dokumenterad erfarenhet av rollen. Du är en mycket god användare av Office paketet och talar och skriver mycket bra engelska och svenska.
Som person är du självständig, detaljmedveten, serviceminded och prestigelös. Du är bra på att prioritera och ligger gärna steget före och tar egna initiativ. Noggrannhet är mycket viktigt i tjänsten. Du har en flexibel inställning då förutsättningar förändras dagligen samt har en känsla för att skapa bra kundrelationer.

Kontaktperson för detta jobb
Ansök genom att registrera dina uppgifter på www.manpower.se eller via länken nedan.
Vid eventuella frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Charlotte Brodersson på telefon: 08-736 35 16. Urvalet sker löpande varför det är bra om du skickar din ansökan snarast möjligt.
Manpower Rekrytering är Sveriges största privata rekryteringsföretag. Vi finns på ett 40-tal orter och har 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats.

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-06-06
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Charlotte Brodersson, 070-377 29 65

Företag
Manpower Professional

Adress
Manpower Professional

Jobbnummer
202689

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Professional

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Professional: