Driven chefsassistent/administratör till årets företag!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Bräcke, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Båstad, Höganäs eller i hela Sverige

Är du Sveriges bästa och mest drivna Chefs-assistent/administratör? Tänker du bli det? Då har vi den optimala arbetsmiljön som utmanar och stimulerar på alla plan! I din roll kommer du att stötta och avlasta företagets VD, chefer och övriga tjänstemän på företagets huvudkontor. Utöver dessa uppgifter ansvarar du för kundbemötande och allmänna ytor på kontoret. Vi söker dig som vill fortsätta att utvecklas i en kvalificerad assistentroll där du får möjlighet att ge bästa tänkbara service och arbeta högt som lågt.

Publiceringsdatum
2016-06-15

Arbetsuppgifter
Exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen som chefsassistent/administratör:
• Orderbearbetning
• Koordinera mässor och anordna konferenser
• Arbeta med rapporter och kundregister
• Stötta marknadschefer i det dagliga arbetet
• Vara ansiktet utåt genom telefonväxel och mottagare utav besök.
• Ta fram kundprover
• Posthantering samt köra ärenden
• Dagligt kontors och servicearbete
• Priskalkylering

Om företaget
Vår kund är ett innovativt och snabbväxande företag som utvecklar och producerar unika förpackningar och förpackningsmaterial. De har högt satta mål, platt, flexibel organisation och engagerade medarbetare. Som anställd förväntas man vara både initiativtagande och väldigt drivande i sitt arbete, som bedrivs i ett klimat av nära samarbete mellan medarbetarna och deras kunder.

Profil
Som person ser vi att du är flexibel, initiativrik, driven och självständig och levererar det som utlovats i rätt tid och trivs med att arbeta både högt och lågt.
Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba som kvalificerad assistent eller liknande. Vi ser gärna att du har högskoleutbildning i grunden eller minimum 3 årig gymnasieutbildning.
Du är en prestigelös, driven och serviceinriktad person med en positiv framtoning. Du har förmågan att hålla många bollar i luften och prioritera bland dina arbetsuppgifter och du trivs i en administrativ och koordinerande roll. Du har ett proaktivt arbetssätt, är ansvarsfull, noggrann och har ett sinne för detaljer.

Skallkrav:
• Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
• Goda kunskaper i MS Officepaketet

Meriterande:
• Erfarenhet av försäljning och hantering av kundkontakt
• Erfarenhet i Tyska
• Erfarenhet av att arbeta med Illustrator och InDesign

Om företaget
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Ort: Munka-Ljungby
Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Urval: Sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-11
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 8217
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Lagerfelt sandra.l@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drottninggatan 1 D
21211 Malmö

Kontorsadress
Drottninggatan 1 D, Malmö

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2906048

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: