Driven Administratör
Personalpoolen Mellansverige AB / Kontorsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal, hyr ut personal för längre och kortare uppdrag. Personalpoolen är ett etablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom rad olika branscher såsom bl.a. industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även övriga serviceyrken.
Vi söker nu en driven administratör med vana från inköp för kunds räkning. Arbetsplatsen är belägen på norr i Örebro.
Publiceringsdatum2008-01-25Dina arbetsuppgifter• Inköp mot leverantör i Tyskland samt svenska leverantörer.
• Förhandlingar med svenska leverantörer.
• Hantera reklamtionsärenden.
Vi vill att du som söker:
• Har god datavana
• Är driven och kan arbeta självständigt.
• Behärskar engelska väl i tal och skrift, Tyska ser vi som en merit.
• Är snabb på att lära dig nya arbetsuppgifter och villig att ta ansvar.
Stämmer ovanstående in på dig vänligen sänd ett personligt brev med CV till nedanstående mailadress.
Tjänsten börjar som ett bemanningsuppdrag men kan övergå till anställning i företaget.
•
Anställningstyp/arbetstiderHeltid 3 månader, men chans till fortsättning
Ersättningenligt avtal
KontaktAnnica Ängerek, 019 - 126005 vxl, 070 - 546 44 90,
annica@personalpoolen.se , Bemanningsansvarig
Så ansöker duSista ansökningsdag 2008-02-08
Vi tar emot ansökan via epost:
annica@personalpoolen.seFöretagPersonalpoolen Mellansverige AB
BOX 121
70142 ÖREBRO
Telefonnummer: 019-126005
KontorsadressENGELBREKTSGATAN 8
ÖREBRO
Jobbnummer 110381
Observera att sista ansökningsdag har passerat.