Deltidsuppdrag på myndighet. Vi söker en administratör!

Perido AB / Administratörsjobb / Norrköping
2017-10-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Deltidsuppdrag på myndighet. Vi söker en administratör!" (publicerad 2019-04-05) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Norrköping, Linköping, Katrineholm, Nyköping, Motala eller i hela Sverige

Perido söker nu en administratör för ett deltidsuppdrag på 40 % där du kommer att arbeta torsdagar och fredagar. Den här tjänsten är placerad hos en av våra kunder i Norrköping, en statlig förvaltningsmyndighet med uppdrag från riksdag och regering.

Vad innebär rollen som administratör? Myndighetens enhet hanterar en stor mängd avtal och behöver därför förstärkning av dig som ordningsam administratör. Avdelningen sköter den legala pappersexercisen gentemot olika leverantörer, så dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta fram avtal, skriva uppsägningar, säkerställa utskick samt att återkoppla till ansvarig sektion. Andra administrativa arbetsuppgifter kan också dyka upp.

Vem letar vi efter? För att trivas i rollen tror vi att du är en kommunikativ person som är en hejare på struktur och ordning. Du har en förmåga att se vad som behöver göras och sedan se till att det blir gjort. Flexibilitet, driv och en positiv inställning präglar ditt arbetssätt. Dessutom har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete och viss kunskap i avtals- och dokumenthantering.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Publiceringsdatum
2017-10-30

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Administrativ erfarenhet (till exempel inom kundtjänst, reception eller liknande)
• Viss kunskap i avtals- och dokumenthantering
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Deltid, 40 %, arbetstid torsdag-fredag, konsultuppdrag i 3 månader. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en noggrann administratör boende i Norrköping? Letar du efter ett deltidsuppdrag där du arbetar torsdagar och fredagar? Har du tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och en förmåga att skapa ordning och reda? En viktig myndighet letar efter dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16027LF i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Varaktighet, arbetstid
20%-40%

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-29
Ange följande referens när du ansöker: 16027LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3774274

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: