Deloitte Umeå söker medarbetare-Public Sector
Deloitte AB / Administratörsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Deloitte AB i Umeå,
Piteå,
Luleå,
Sundsvall,
Östersund eller i
hela Sverige Har du vad som krävs för att jobba på Deloitte?
Umeå kontoret består av ca 30 medarbetare inom revision, redovisning och skatt. Arbetet inom revision innebär att vi bistår våra kunder i traditionella revisionstjänster såsom utredningar, granskning och konsultationer. Våra kunder är allt från små, medelstora företag inom det privata näringslivet, till verksamheter inom Public Sector i Västerbotten, Västernorrland och Jämtland. Revisionen till våra kunder bedriver vi från vårt kontor alternativt på plats hos kund. Vi behöver förstärka vår medarbetargrupp inom Public Sector. Du kommer att ha stora möjligheter att påverka din och gruppens utveckling.
I rollen som revisor inom Public Sector arbetar du bl.a. med konsultationer, utrednings- och granskningsuppdrag i offentliga verksamheter. Arbetet förutsätter dokumenterat goda kunskaper i att skriva utredningar och PM. Du är van med tydliga deadlines vilket innebär att du tar eget ansvar och är duktig på att prioritera och kommunicera inom teamet och till kund. I rollen ingår att handleda juniora kollegor, förbättra befintliga rutiner samt nyttja våra system på bästa sätt. Arbetet medför mycket kundkontakt, vilket förutsätter att du har ett konsultativt förhållningssätt, mycket god känsla för kundservice och ett professionellt bemötande. Arbetet utförs under eget ansvar med stöd av teamet, därför är det viktigt att du står för laganda, är lyhörd och flexibel.
Vi söker
Dig som har högskola/universitetsexamen inom ekonomi och/eller offentlig förvaltning. Du har erfarenhet av att leda/samordna mål-, budget-, ekonomi-, redovisnings- och uppföljningsprocesser inom kommunal eller statlig förvaltning. Erfarenhet från att leda/samordna och förbättra verksamhets-, kvalitets och internkontrollsystem samt administrativa stödprocesser och samfinansierade projekt är också av intresse. Det är meriterande om du är verksamhetsrevisor och/eller certifierad kommunal revisor. Du som söker har ett genuint samhällsintresse, är utåtriktad, initiativtagande och drivande.
Vi erbjuder
Du har tillgång till ett kraftfullt nätverk av erfarna kollegor såväl lokalt, nationellt som internationellt. Du har stor frihet och möjlighet i att utveckla dig själv och vår verksamhet. Vi arbetar i en modern och funktionell kontorsmiljö där atmosfären är rolig och trivsam. Vill man så finns det möjligheter att delta i en mängd olika personalsociala aktiviteter.
Ansök senast den 7 september
Du ansöker online på
www.deloitte.se/jobb Ansökan ska bestå av ett personligt brev, cv och betygskopior från utbildningar samt tjänstgöringsbetyg.
Frågor
Vid eventuella frågor gällande ansökningsförfarandet är du välkommen att kontakta Maria Nedermo på HR, tel 075-246 31 00. Har du frågor kring tjänsten kontakta Marianne Harr, Certifierad kommunal revisor, 070-080 37 26.
Deloitte erbjuder tjänster inom revision, skatterådgivning, business consulting och finansiell rådgivning till offentliga och privata klienter inom en mängd branscher. Med ett globalt nätverk av medlemsfirmor i mer än 150 länder, kan vi erbjuda spetskompetens av världsklass och djup lokal expertis för att hjälpa våra klienter till framgång oavsett var i världen de bedriver sin verksamhet. Vår företagskultur präglas av våra gemensamma värderingar: Integrity, Outstanding value to markets and clients, Commitment to each other och Strength from diversity. Samtliga 200 000 medarbetare i nätveket arbetar för att nå den gemensamma visionen ? To be the standard of excellence.
Publiceringsdatum2014-08-23Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
FöretagDELOITTE AB
AdressDELOITTE AB
Box 5
90102 Umeå
KontorsadressKungsgatan 80
Umeå
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 075-2462000
Jobbnummer 1973395
Observera att sista ansökningsdag har passerat.