Dansktalande Service Contract Administrator till företag inom Li

Avanzera AB / Administratörsjobb / Solna
2017-03-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande Service Contract Administrator till företag inom Li" (publicerad 2017-08-23) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta som Service Contract Administrator. Vår kund är ett framgångsrikt bolag som ingår i en av världens äldsta koncerner inom Life Science. Man är verksamma i 64 länder och har 40 000 medarbetare världen över. Du kommer att vara en del av ett nordiskt team och din arbetsplats kommer att vara på det svenska kontoret i Solna. Tjänsten beräknas påbörjas omgående och pågå i ca 1 år med goda chanser till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester

Arbetsuppgifter:
Som Service Contract Administrator kommer du att arbeta med underhåll och förnyelser av serviceplaner. Serviceplanerna har en löptid på ca 1 år och du kommer självständigt att sköta arbetet med offerter och förnyelser av dessa. Vidare innebär rollen att du är länken mellan säljare och kunden vad gäller kontraktsavtal och underhåll av produkterna. Du kommer således att ha kontakter både extern i form av kunder samt internt med tekniker, säljare och annan personal inom organisationen.

Det är också inom ditt ansvar att upprätthålla data i det webbaserade verktyget där du arbetar för att säkerställa riktigheten av informationen i systemet. Du kommer att vara en del av företagets serviceorganisation men arbeta självständigt med de danska serviceplanerna.

Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som innefattar koordination, kommunikation och service. Det är meriterande om du har kunskaper i Servicemax, alternativt andra webbaserade system. Förutom flytande kunskaper i danska är det ett krav att du har goda kunskaper i svenska och engelska.

Som person är du strukturerad och van vid att arbeta självständigt samtidigt som du trivs i en roll med många kontaktytor där du ska inhämta och sammanställa information samt driva processer framåt. Förmåga att strukturera ditt arbete och samarbeta med olika intressenter kommer att underlätta för dig mycket. Du är en person som har lätt för att skapa och underhålla kontakter och som drivs av ett utvecklande arbete i en spännande bransch.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-03-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-27
Ange följande referens när du ansöker: 886
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Jonsson 08 - 545 28 304

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3372286

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: