Dansktalande kundansvarig till spännande företag

Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-04-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande kundansvarig till spännande företag" (publicerad 2018-06-07) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Tjänsten
Vi söker för konsultuppdrag hos en av våra trevliga kunder en dansktalande kundservicemedarbetare med eget kundansvar. Företaget sitter i trevliga lokaler i Kista nära kommunaltrafik, galleria, restaurager och gym. Du kommer arbeta i en internationell miljö och ingå i ett team bestående av sex kollegor. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt och beräknas pågå cirka 4 månader med chans till förlängning och eventuellt anställning.

Publiceringsdatum
2018-04-11

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du kvalitativt med en egen kundportfölj bestående av danska företagskunder. Du ansvarar för relationen med dessa kunder och arbetar med att förse kunderna med service genom e-mail och en del inkommande samtal samt administration kring detta.

Kvalifikationer
För att passa för tjänsten som kundservicemedarbetare ser vi att du har följande bakgrund:

* Tidigare erfarenhet av service
* God administrativ vana
* Flytande kunskaper i danska i både tal och skrift
* Mycket god engelska
* Goda kunskaper i Excel

Personligt
Som person ser vi att du är en utåtriktad, ansvarstagande, prestigelös, noggrann och effektiv person. Du trivs att arbeta både med administration och service och gillar att vara den klassiska "spindeln i nätet".

Intresse för tjänsten
Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kommer att tillsättas omgående. Välkommen med din ansökan!

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid / Omgående - 4 månader

Ersättning
Fast lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Klara Eidhagen 08-586 22 716

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4076678

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: