Customer Support - Timrå
Stena Metall AB / Kundservicejobb / Timrå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Timrå,
Sundsvall,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stena Metall AB i Timrå,
Sundsvall,
Hudiksvall,
Örnsköldsvik,
Östersund eller i
hela Sverige Är du en person som vill arbeta nära kunden och älskar känslan av att ge förstklassig service? Vill du jobba där du varje dag bidrar till en bättre framtid för kommande generationer? På Stena Recycling jobbar vi utifrån vår vision "Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag". Som en del av vår kundservice blir du en viktig spelare i att hjälpa våra kunder, så att deras avfall får leva vidare som nya, återvunna material.
Som Sveriges ledande återvinningsbolag erbjuder Stena Recycling helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster över hela landet. Våra kunder finns representerade i många branscher - allt från detaljhandel och tillverkande industri till verkstadsindustri, kommunal verksamhet och sjukhus. Med omtanke och säkerhet i fokus strävar vi alltid efter att leverera branschens bästa kundupplevelse. Nu satsar vi ännu mer på vår kundserviceorganisation och utökar med fler duktiga kollegor över hela Sverige!
Här kan du utvecklas!
För dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med bolaget, får du i den här rollen stora möjligheter att verkligen lära dig vår verksamhet och skaffa dig ett brett nätverk. Vi erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom får du, bland annat:
• Stora möjligheter till kompetensutveckling och eget ansvar
• Kollektivavtal och försäkringar
• Utvecklande och trygga förmåner
• En gedigen introduktionsutbildning, såväl digitalt som lokalt
• Fasta arbetstider (dagtid, vardagar)
• Friskvårdsbidrag
• Jobba i en framtidsbransch
Som Customer Support...
• ansvarar du för att på ett proaktivt och proffsigt sätt skapa bästa möjliga kundupplevelse och ha en helhetssyn på varje steg i kundresan. Med telefon och dator som främsta arbetsredskap strävar du efter att lösa kundens ärende i första kontakten. Genom att äga kundens ärende hela vägen, säkerställer du att vi uppfyller våra kunders behov - och du tvekar inte att arbeta med merförsäljning och anta ett långsiktigt och inte minst hållbart förhållningssätt. Som customer support utgör du en väldigt viktig del i vår affär och här har du möjlighet att påverka rollens utveckling framåt. Ta chansen att vara med och bidra till förändringsresan hos återvinningsbranschens ledande aktör!
Det börjar med dig.
Vi tror att du som söker är en person som trivs i sociala situationer och visar intresse för andras perspektiv. Du är uppmärksam och lyhörd i ditt bemötande och arbetar aktivt för att skapa en god kundupplevelse. När ett problem dyker upp agerar du och försöker komma fram till bästa tänkbara lösning. Du har förmågan att driva dig själv i ditt arbete, trivs som bäst med att arbeta i team och du tvekar inte att be om guidning när det behövs. Då vi befinner oss i en förändringsresa är du bekväm i en föränderlig miljö och du trivs som allra bäst i ett högt tempo med mycket kundkontakt och där ingen dag är den andra lik. Vidare stimuleras du av att vara med och förbättra processer och rutiner samt uppskattar en roll där du ges möjlighet att bidra med dina tankar och idéer.
För att trivas på Stena Recycling är det viktigt att du är nyfiken och på tårna då vi befinner oss i ständig utveckling. Vi är alla lagspelare och problemlösare som hjälps åt i vardagen. Genom att bidra med energi och engagemang är du en glädjespridare som medverkar till en god arbetsmiljö.
Publiceringsdatum2022-12-22Kvalifikationer• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Ett par års relevant arbetslivserfarenhet, gärna inom ett kundnära serviceyrke eller kundtjänst (B2B eller B2C)
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Meriterande med erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem, vana vid digitala miljöer och goda kunskaper i engelska
Ansökan och rekryteringsprocess
Urval sker löpande så ansök därför gärna med ditt CV redan idag eller senast 2023-01-20. Vänligen observera att vi på grund av GDPR endast tar emot ansökningar via ansökningsknappen. Har du frågor som inte besvaras av annonsen eller på
www.stenarecycling.se får du gärna höra av dig till rekryterande chef Annica Martin på tfn 072-162 94 69. Under v 52 och v 1 är vi jullediga och återkopplar därför i mitten på januari. Vi räknar med att hålla intervjuer under v 4-7.
Eftersom vi vill säkerställa ett rättvist och fördomsfritt urvalsarbete önskar vi inget personligt brev, däremot att du svarar på våra inledande urvalsfrågor. Om du går vidare kommer du därefter att få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi tillämpar sex månaders provanställning och gör bakgrundskontroll. Här kan du läsa mer om vår rekryteringsprocess.
Vi ser fram emot din ansökan!
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Stena Metall AB (org.nr 556138-8371)
Jobbnummer 7283083
Observera att sista ansökningsdag har passerat.