Customer Success Manager
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB / Säljarjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-02-17Om företagetJotib AB är det lilla företaget med stora ambitioner. Vårt syfte är att förbättra offentlig verksamhet, att kvaliteten på den omsorg som ges till brukarna runt om i Sveriges kommuner är hög samtidigt som den ges på ett professionellt, hållbart och kostnadseffektivt sätt. Ska vi ha en hållbar omsorg i Sverige inte bara idag utan också i framtiden behöver vi forma verksamheter som jobbar strukturerat med sin bemanning, en bemanning som hela tiden utgår ifrån brukarnas behov. Detta tror vi skapar hög kvalitet för både brukare, anställda och verksamheten som sådan. På Jotib brinner vi för dessa frågor och söker nu ännu en stjärna som vill vara med och förbättra omsorgen runtom i landet och som därutöver vill vara med och bygga Jotib som företag och göra oss ännu bättre och ännu större.
Om företagetJotib erbjuder ett flexibelt arbete och personlig utveckling, delaktighet i företagsutvecklingen och en balans i livet som helhet. Vi tror på en livsstil där arbete och fritid inte har några gränser utan lever sida vid sida. Vi ska ha roligt, göra något meningsfullt och känna oss fria dygnet runt. Det tror vi skapar en kreativitet som gynnar både dig som person, oss som företag och vårt syfte - att skapa en bättre offentlig verksamhet.
Vi är ett Saas-företag med stor potential som med en växande kundbas behöver utöka teamet ytterligare med en kundansvarig. Du erbjuds att vara med på en oförglömlig tillväxtresa i ett startup-bolag som befinner sig i en expansiv fas. Här blir du en del av en mindre organisation där du med ditt eget driv ges stor möjlighet att påverka både din egen och företagets framgång. I rollen får du en stor stöttning av seniora medarbetare och det finns stora möjligheter för rätt person att utvecklas. Jotib har en välbeprövad produkt och det finns en bra grund att stå på med både kunder och intäkter - men vi är ännu bara i startgroparna av vår framtida resa.
ArbetsuppgifterSom Customer Success Manager kommer du att ansvara för Jotibs befintliga kunder och se till att bygga varaktiga och positiva relationer med dem. Du är central för att kunden ska uppnå maximal nytta av plattformen och våra tjänster genom att ha löpande dialog och kontakt med nyckelpersoner. Rollen innebär också att du kommer att vara spindeln i nätet mellan säljarna, konsulterna och kunden, allt för att leverera en så hög kundnöjdhet som möjligt samt långa, positiva och varaktiga relationer. Vi tror att vår blivande kollega trivs i en framåtlutad arbetsmiljö och brinner för att skapa lönsamma kontakter. Det kommer att erbjudas alla möjligheter till personlig utveckling. Vi söker en lagspelare som vill växa i samma takt som vi gör, därför är allt möjligt!
Ansvar:
• Fullt ansvar för Jotibs portfölj av befintliga kunder
• Ansvarig för hög kundnöjdhet och därmed ytterst ansvarig för att kunder förlänger licensen
• Ansvar för att kvalitetssäkra kundupplevelsen
• Genomföra kundmöten både på plats och digitalt
• Månadsvis sammanställa en lista på kunder som ligger för uppsägningstid inom 3 månader, med Status, Aktivitet samt förslag på actions
• Dokumentera alla aktiviteter i CRM
• Ansvara för omförhandling av kontrakt och den kommersiella dialogen
• Ansvara för kundevents
ProfilPersonen vi söker
• Har eftergymnasial utbildning
• Har tidigare erfarenhet från liknande roll (kundansvar, sälj eller motsvarande)
• Har erfarenhet av eller god kännedom om offentlig verksamhet
• Har stark egen drivkraft och initiativförmåga
• Är strukturerad, noggrann och proaktiv - viktigt att du uttrycker dig väl i tal och skrift
• Har vana av att hålla presentationer och tala inför andra och tycker att det är roligt
• Är social, snäll och tycker om att bygga relationer med människor
• Är en lagspelare som gillar att jobba i det lilla teamet och som tycker om att påverka sin egen men även andras prestation
• Erfarenhet av offentlig sektor, gärna kommunal är ett plus.
Som person är du:
• Jordad dvs. trygg och lugn
• Ansvarsfull
• Initiativtagande
• Driven - du vill framåt
• Nyfiken
• Social
• Snäll
• Gillar att tävla
• Tycker om att skapa och bygga relationer
Så ansöker duStart: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Ersättning: Fast lön med möjlighet till bonus. Tjänstebil. 6 veckors semester, friskvård mm.
Resor: Tjänsten innebär att du kommer att vara på resande fot minst ett par dagar i veckan
Placering: Centrala Gävle
Du söker jobbet genom att skicka ditt cv och personligt brev till
johannes@jotib.se - tjänsten kan tillsättas innan ansökningsperioden har löpt ut, så vänta inte med din ansökan. Frågor gällande tjänsten är välkomna att ställas till Johannes Högnelid på 0768091119.
Läs mer om oss:
www.jotib.se Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "13031".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clockwork Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556913-7325),
http://www.clockworkpersonal.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Clockwork Skolbemanning & Rekrytering AB
Jobbnummer 7461063
Observera att sista ansökningsdag har passerat.