Customer Success Agent
Gigstr AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Gigstr AB i Stockholm,
Solna,
Uppsala,
Västerås,
Norrköping eller i
hela Sverige OM FÖRETAGET
EFUEL grundades i Stockholm 2018 med visionen att göra det enklare för människor att ladda elbilen hemma, på jobbet och längs vägen.
Idag är EFUEL en av Sveriges största återförsäljare av elbilsladdare och erbjuder produkter till både privatkunder och företag. Med ett starkt nät av välutbildade partners erbjuder EFUEL installationer i hela Sverige.
OM ROLLEN
Tjänsten som Customer Success Agent är en tillsvidareanställning på heltid med 3 månaders provanställning. Vi söker dig som är kommunikativt duktig, har ett stort driv och brinner för service.
Du kommunicerar framförallt via mail, chatt och telefon, där du besvarar frågor, ger service och säkerställer att kunderna känner sig trygga och nöjda i sina köp.
VI TROR ATT DU
Har tidigare arbetslivserfarenhet inom liknande arbetsuppgifter inom kundtjänst
Stort intresse för Customer Success
Flytande kunskaper i svenska och engelska
Det är meriterande om du har erfarenhet från el- och bilbranschen
SOM PERSON ÄR DU
Självgående och lösningsorienterad
Entusiastisk och trivs att arbeta med kundservice
ÖVRIGT
Start: Omgående
Placering: Norrsken House, Birger Jarlsgatan 57C
Omfattning: Heltid
Typ av uppdrag: Tillsvidare
OM GIGSTR
Gigstr är ett professionellt nätverk av människor som brinner för varumärken, tillväxt och nytänkande. Med oss kan du hitta gig, anlita talanger och driva projekt.
Publiceringsdatum2021-03-23Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressGigstr AB
Birger Jarlsgatan 57C
11356 Stockholm
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Gigstr AB (org.nr 556850-1224)
Birger Jarlsgatan 57C (
visa karta)
113 56 STOCKHOLM
Jobbnummer 5646201
Observera att sista ansökningsdag har passerat.