Customer service executive till läkemedelsföretag i Solna

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Är du redo för nästa utmaning? Är du en person med hög servicekänsla och är noggrann och professionell i dina åtaganden? Har du erfarenhet av liknade befattning inom läkemedelsbranschen? Då är det dig vi söker till vår kund i Solna.

Om Tjänsten
Rollen som Costomer service executive ansvar för att leverera utmärkt kundservice, det vill säga från order till fakturering. Anställningen ska säkerhetsställa att produktionsnivån ligger i linje med de nyckeltal, styrdokument och krav företaget har i sin produktion utifrån KPI, SOX och kvalitetskrav.

Du kommer med stöd i företagets rutiner och riktlinjer att ha det dagliga ansvaret för att utföra de aktiviteter som krävs för att uppnå de riktvärden som ska hållas eller uppnås. Rollen ansvarar även för att följa upp veckomål, identifiera förbättringsområden, samt ansvarsområden för kommande vecka tillsammans med Customer Service Supervisor och Nordic Customer Service Manager. Tjänsten kommer även innehålla mycket kontakt med distributionspersonal, kvalitetsavdelningen men även marknad och sälj.

I rollen ingår det att du aktivt deltar i de utvecklingsmöjligheterna som tjänsten kräver, både utveckling för dig själv och tillsammans med andra för att verka för ett kontinuerligt förbättringsarbete för företaget.

I rollen ingår att följa tydliga processer och instruktioner. Samt att identifiera och rapportera incidenter som inte ligger i linje med företagets policys och procedurer. Detta för att säkerhetsställa att alla kundförfrågningar följer rätt procedur och deadlines men även att de förbättringsåtgärder som framkommit fullföljs inom den tid som överenskommits.

Om Dig
Som person visar du en prestigelöshet och flexibilitet även under stunder av hög arbetsbelastning. För att lyckas i denna roll är det även bra att ha förmågan att snabbt kunna förstå både produkten och hur företagets systemen fungerar. Rollen kräver en person som tydligt arbetar efter vår kunds Business Conduct Policy, HCC guidelines, etik och värdegrund.

Du har minst gymnasieexamen och erfarenhet av likande arbetsuppgifter, helst från läkemedelsbranschen.

Svenska och engelska är ett krav och meriterande med minst ett annat nordiskt språk

Om Anställningen
Tjänsten som Costomer service executive är ett konsultuppdrag först och främst fram till årsskiftet. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om Ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Morgan Sandlund 08-100 500.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-09-26

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Morgan Sandlund

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Jobbnummer
3719662

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: