Customer Service Coordinator med erfarenhet inom E-commerce
Manpower AB / Kundservicejobb / Stockholm
2019-12-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Service Coordinator med erfarenhet inom E-commerce" (publicerad 2019-12-03) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu söker vi dig som vill ta chansen att utvecklas i rollen som Customer Service Coordinator hos vår kund i Stockholm. Här erbjuder vi dig möjligheten att skaffa dig ovärderlig arbetslivserfarenhet samtidigt som du får chansen att arbeta på en trevlig arbetsplats tillsammans med ambitiösa, drivna och trevliga kollegor.
Visst låter det kul? Vänta inte med att skicka in din ansökan!
Det här är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår uppdragsgivare Philip Morris International.
Publiceringsdatum2019-12-02Om tjänstenTjänsten innebär en koordinerande roll där du är ansiktet utåt och är med att utveckla och upprätthålla professionell relation med våra kunder. Det är en varierande roll där du kommer att jobba både med orderhantering, kundservice, e-handel samt även vara med och utveckla och förbättra befintliga processer - digital utveckling. Rollen innebära ett nära samarbete med tredjepartsleverantörer som våra lager- och logistikleverantörer samt externa och interna aktörer.
Dina arbetsuppgifter * Kund & distributörkontakt via telefon och e-post
* Registrering och granskning av kundorder i SAP
* Reklamationer & Leveransbevakning
* Utveckla och förbättra processer
* Säkerställa produktbeställningsflödet till våra kunder via våra online kanaler
* Leda den dagliga verksamheten inom e-handeln samt stödja andra relaterade B2C-processer. Dessa processer kan inkludera betalningsmetoder, leveransfunktioner och verktyg för att förbättra kundnöjdheten.
Den vi söker
Vi söker dig som är social, initiativtagande och strukturerad. Vidare tror vi att du är framåt, driven och självgående i din yrkesroll samt motiveras av att få arbeta med människor. Du har en teknisk bakgrund och erfarenhet inom E-Commerce.
Kvalifikationer * Eftergymnasial utbildning med inriktning mot kommunikation och marknad, webbutveckling eller likvärdigt.
* 2-3 års relevant arbetserfarenhet från kundservice, logistik eller inom E-commerce.
* Flytande svenska och engelska i tal och skrift
* Mycket god systemvana
* Goda kunskaper i MS Office
Meriterande om du har
* SAP- kunskaper
* Teknisk bakgrund
Vårt erbjudande till dig
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Sök tjänsten i dag!
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult
sanne.kjorling@manpower.seVi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående. Ser fram emot att höra från dig!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagManpower AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "57d5b2fc-fe25-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Arbetsplats Manpower
Jobbnummer 4981666
Observera att sista ansökningsdag har passerat.