Customer Relationship Manager

iZafe AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos iZafe AB i Stockholm

Är du kundorienterad och brinner för att ge service i världsklass? Då är detta jobbet för dig.

iZafe, som under 2018 blev uppköpta av börsnoterade MediRätt AB, har under de senaste åren etablerat sig som en stark aktör inom personlig säkerhet. Under 2019 kommer vi att lansera en ny produkt, Dosell, som tar oss in på området Care. Samtidigt strävar vi efter att erövra större marknadsandelar inom personlig säkerhet. Därav söker vi nu drivna säljare som har känsla för att arbeta såval med befintlig kundstock, som med att etablera kontakt med nya kunder i sin region.

Vi söker nu en Customer Relationship Manager till vår eftermarknad. I rollen som CRM hos oss kommer du att driva affärer, samt utveckla och säkerställa kundnöjdheten. Framförallt på våra befintliga kunder. Du kommer att arbeta i vårt kundsystem. Datorn och telefonen är dina främsta arbetsredskap. Det är därför extra viktigt att du känner dig bekväm med att stora delar av ditt arbete kommer att ske över telefonen.

Tillsammans med teamet på eftermarknad kommer du att driva och utveckla företagets kundrelationer både kvalitets-, service-, omsättnings- och lönsamhetsmässigt.
Du arbetar i nära samarbete med övriga CRM på kontoret och sitter i samma lokaler som resterande medarbetare på bolaget. Som CRM kommer du att stötta fältsäljarna med uppföljning och merförsäljning av befintlig kundstock.

Publiceringsdatum
2019-02-15

Dina arbetsuppgifter
• Ansvara för merförsäljning på befintlig kundstock
• Rapportera pågående och inkommande affärer till CRM varje vecka.
• Hålla en god servicenivå gentemot våra kunder.
• Administrera ovanstående med hjälp av CRM-system och iZafes interna rutiner.
• Bidra till företagets utveckling och våra processer.
• Ansvara för inkommande kundsupport via telefon och mail.
• Registrera och administrera serviceärenden.
• Registrera och administrera larmabonnemang i larmhanteringssystem och CRM.
• Utföra funktionstest av produkter och tjänster innan leverans.
• Paketera och leverera produkter.

Den vi söker är en problemlösare, som arbetar strukturerat och självgående. Tidigare erfarenhet från kundtjänst, eller likvärdigt administrativt arbete, är meriterande. Vi ser gärna att du har arbetat med tekniska lösningar, eller har ett teknikintresse.
Du ska ha god datorvana och goda kunskaper i svenska, både i tal och skift.

Vi erbjuder dig:
• att vara en del av ett kunnigt och dedikerat team
• möjligheten att påverka ditt egna arbete
• fast grundlön
• möjlighet till bonus
• en trevlig arbetsplats med härliga kollegor

Arbetstider 8-17

Urval sker löpande och du söker tjänsten genom att maila ditt CV. Mailadress: hanna.landis@izafe.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-17

Företag
iZafe AB

Kontorsadress
Grev Turegatan 11A

Jobbnummer
4615370

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från iZafe AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos iZafe AB: