Controllers
Placera Personal AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige REKRYTERINGSTRÄFF PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN CITY FÖR CONTROLLERS & EKONOMICHEFER
den 23 mars kl.10.30
Controllers till Stockholmsområdet
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi just nu erfarna Controllers. Våra kunder finns inom många olika branscher och är av varierande storlek, allt från mindre privatägda företag till stora internationella företag och organisationer.
Tjänsten
Uppdragen är av varierande längd och omfattning och innebär vanligen att du ansvarar för budgetering och rapportering. För mer information om våra tjänster är du välkommen att besöka vår hemsida
www.placerapersonal.se.Publiceringsdatum2010-03-17Dina arbetsuppgifterVanligt förekommande arbetsuppgifter är följande:
• Ansvara för resultatet
• Bokslutsarbete
• Budgetering och rapportering
• Kostnadsuppföljning
• Uppföljning av nyckeltal
• Forecast
• Analyser
Kvalifikationer• Civilekonomutbildning eller motsvarande
• Minst ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i engelska
• Erfarenhet av olika affärssystem/ekonomisystem är meriterande
Som person är du ansvarsfull, noggrann och analytisk i ditt sätt att arbeta. Andra egenskaper som vi värdesätter är att du är strukturerad, effektiv och har en god samarbetsförmåga.
VÄLKOMNA TILL REKRYTERINGSTRÄFFEN PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN CITY
TUnnelgatan 3 ( T-Hötorget/ hörnet Sveavägen 38 )
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillträdeenl. överenskommelse
ErsättningFast lön
enl. överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-03-23
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
16451 KISTA
KontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 609185
Observera att sista ansökningsdag har passerat.