Contact Center Manager, MSC Cruises

Resebemanning Sverige AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Resebemanning Sverige AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Uppsala, Norrköping eller i hela Sverige

MSC Cruises är ett Italienskt familjeföretag med anor hela vägen tillbaka till 1675. Under flera år har företaget haft en rekordartad tillväxt och erbjuder kryssningar till Medelhavet, Karibien, Antillerna, Nordamerika, Emiraterna, Asien, Sydamerika, RödaHavet och Norra Europa samt MSC World Cruise som tar med gästerna på en världsomsegling under 3 månader. I detta nu består MSC Cruises moderna och innovativa flotta av 22 fartyg men kommer att expandera med 3 nya fartyg till 2027 samt starta ett nytt lyxvarumärke med 4 nya fartyg. Just denna framåtanda genomsyrar hela MSC, fartygen har en banbrytande design, ny smart teknik ombord som både hjälper resenärerna och som minimerar vår miljöpåverkan. I december 2019 öppnade MSC Cruises upp portarna till sin egna privata paradisö i Bahamas; Ocean Cay MSC Marine Reserve. Besök gärna www.msccruises.se

Vi söker nu en Contact Center Manager!

OBS! Enbart CV samt personligt brev på engelska accepteras för denna tjänst!

Din roll

Som Contact Center Manager kommer du vara fullt ansvarig för att säkerställa samt rapportera att allt arbete inom Contact Center Skandinavien följs enligt strategier som fastställts av vårt HK i Geneve. Tjänsten innebär att leda, övervaka, följa upp, utveckla och entusiasmera ditt team på 12 medarbetare för att nå företagets högt uppsatta mål. Tjänsten innebär till största del att mäta och analysera försäljningsresultat/nyckeltal som du presenterar vecko/månadsvis till vår Nordiska chef lokalt i Stockholm, därefter till Head of Contact Center i Geneve. Du kommer även att ansvara för personalbehov, utbildningar samt annan personalplanering som du även till viss del delegerar till andra ledare i organisationen.

Publiceringsdatum
2023-08-22

Profil
Vi ser först och främst att du har minst några års erfarenhet av att leda team på call center med mycket goda resultat, gärna inom resebranschen. Du är van att arbeta i ett internationellt företag och att dagligen mäta, analysera och presentera hur försäljningen går. Du har utmärkt kommunikationsförmåga i engelska samt svenska i tal och skrift. Vi söker dig som är en tydlig chef för ditt team men givetvis även är duktig på att utveckla och peppa personalen. Du har en ambition att växa med ditt team då du har förmåga att se möjligheter och kan genomföra förändringar. För att lyckas i denna tjänst så du behöver vara driven som person, ha ett business minded sätt och inneha en mycket god kommunikationsförmåga. Ett stort plus är om du har arbetat med kryssningar tidigare.

Vi erbjuder:

En fantastisk produkt i ett team där vi har väldigt roligt tillsammans och bryr oss om varandra.

Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning,

Pensionsavsättning.

Friskvårdsbidrag.

Hybridarbete med 2 dgr/vecka hemifrån efter upplärning.

Kontor mitt i Stockholm city.

Rabatt på kryssningar för dig och familjen.

Tjänsten är på vardagar, kontorstider på heltid.

Centrala Stockholm.

Senast ansökan 17/9 men tjänsten kan tillsättas tidigare.

Vid frågor kontakta rekryterare Jannica Grönqvist på jannica@resebemanning.se

OBS! Enbart CV samt personligt brev på engelska accepteras för denna tjänst!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Resebemanning Sverige AB (org.nr 556950-9630), https://www.resebemanning.se/

Arbetsplats
Resebemanning

Kontakt
Jannica Grönqvist
jannica@resebemanning.se
0723-240421

Jobbnummer
8048290

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Resebemanning Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Resebemanning Sverige AB: