Client Coordinator
AON Sweden AB / Bankjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla bankjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AON Sweden AB i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Är du den teamplayer vi söker? Vill du arbeta för en organisation som sätter kunden i fokus och där du tillåts lägga mycket av din tid på att vårda och utveckla kundrelationer samt arbeta proaktivt? Det här är en gyllene möjlighet för dig att prova på grunderna i förmedlaryrket!
Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provtjänstgöring. Placering i Stockholm inom affärsområde Affinity.
Om din nya arbetsplats
Affinitys affärsidé är att hjälpa företag och organisationer att stärka deras relationer med kunder, medlemmar eller anställda, detta genom att skapa mervärde i form av trygga försäkringslösningar. Affinity betyder samhörighet och det speglar noga det nära samarbete vi har med våra kunder. Det nära samarbetet ser vi som en av våra absoluta styrkor. Vi arbetar med alla typer av försäkringsprodukter så som företagsförsäkring, låneskydd, motorförsäkring, hemförsäkring, liv- olycksfall- sjuk och hälsoförsäkringar.
Som Client Coordinator hos oss kommer du att arbeta inom enheten Sales Operation, som idag består av 13 mycket kunniga och kompetenta förmedlare.
Publiceringsdatum2012-05-24Dina arbetsuppgifterSom Client Coordinator hos oss kommer du att:
• Arbeta i nära samarbete med förmedlarna
• Vara en viktig person i arbetet kring att hålla hög service och leverans till våra kunder
• Stärka upp i våra befintliga kundteam
ProfilDu har grundläggande erfarenhet inom försäkring (erfarenhet inom motor och/eller hälsa är meriterande). Mycket god svenska vad gäller tal och skrift samt goda kunskaper i engelska är ett krav. Hög datavana (t.ex. Microsoft Office och Lotus Notes) är ett krav.
Som person är du driven och affärsmässig. Har lätt för att samarbeta och skapa relationer. Utmaningar är något som taggar dig och du sätter gärna höga mål för dig själv. Vidare har du ett ordningssinne och förstår vikten av kvaliteten i ditt arbete och i det du levererar. Att få arbeta proaktivt och utveckla arbetssätt och kundrelationer är något du ser fram emot. Att Aon alltid sätter kunden i fokus har som följd att arbetet är väldigt kundstyrt. Det är därför viktigt att du även är flexibel och kan se möjligheter i förändring, har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar.
Vad kan vi erbjuda dig?
På Aon erbjuder vi dig ett spännande arbete inom en amerikansk och föränderlig organisation med många av Sveriges största företag som kunder. Vår stora samlade kompetens inom områden som försäkring, riskhantering, pensioner och förmåner ger dig goda utvecklingsmöjligheter internt. Som anställd på Aon omges du även av kompetenta kollegor som sätter stort värde vid samarbete, affärsmässighet och kundfokus. Utöver detta erbjuder vi ett konkurrenskraftigt förmånspaket med bland annat föräldraledighetstillägg och en generös privatvårdsförsäkring . För mer information besök vår hemsida
www.aon.com/sweden.Intresserad? Ansök nu!
Urvalet kommer att ske löpande och vi ber dig därför maila din ansökan snarast möjligt till
peter.sarin@aon.se , dock senast 2012-06-04. I ämnesraden skriver du ?Client Coordinator?. Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Peter Sarin, Manager Sales Operation, på nummer 0733-97 41 02.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Provanställning 6 månader.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-04
Ansökan kan skickas till e-postadress:
peter.sarin@aon.seKontaktPeter Sarin, 0733-97 41 02,
peter.sarin@aon.seFöretagAon Sweden AB
AdressAon Sweden AB
Box 12820
11297 STOCKHOLM
KontorsadressPrimusgatan 20
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-697 40 00
E-postadress:
peter.sarin@aon.se Jobbnummer 1253158
Observera att sista ansökningsdag har passerat.