Butiksansvarig till The English Shop i Örebro

Experis Finance Huvudkontor / Ekonomijobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomijobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Örebro, Kumla, Hallsberg, Lindesberg, Karlskoga eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2015-10-22

Dina arbetsuppgifter
Som butiksansvarig hos The English Shop ansvarar du för att arbetsleda och utveckla butikspersonalen, leda passet, delegera arbetsuppgifter och leda teamet i att hålla en hög servicenivå.

I rollen ingår också:
• att aktivt arbeta för att butiken når försäljningsmålen och personalen sina merförsäljningsmål.
• schemaläggning för medarbetarna i butiken.
• vara ytterst ansvarig för beställning av varor och leveranshantering.

Tjänsten innefattar helg- och kvällstjänstgöring och butiksansvarig har det fulla ansvaret för att se till att schemat fungerar och att man har personal på plats för att täcka alla arbetspass.
Rollen är ett konsultuppdrag och du kommer inledningsvis att vara anställd av Experis som och för rätt person finns det goda möjligheter att bli anställd av kunden. Tjänsten är på minst 80%. Butikens öppettider är vardagar 11-19, lördag 10-16 och söndag 12-16.

Vem är du?
För att passa i rollen krävs att du har erfarenhet av ledarskap och har lätt för att samarbeta, är initiativtagande och handlingskraftig. Ett krav är att du pratar och förstår engelska obehindrat och att du har kännedom om butikens produkter.

I övrigt bör du trivas med att arbeta operativt i ett litet team och vara mogen och beslutsam i ditt agerande. Du har en förmåga att både ha överblick över verksamheten och butiken samtidigt som du även är noga med detaljer. Viktigt är att ha ett lugn och en lyhördhet även om det stormar. Professionellt kundbemötande och pondus i kontakt med både personal och kunder är grundläggande. Arbetet kräver även självständighet och initiativförmåga och du gillar struktur och ordning. Du lämnar inget ofärdigt, planerar ditt arbete noga och jobbar med uppföljning.

Om företaget
The English Shop är en butikskedja som sedan 1993 försett svenska marknaden med brittiska kvalitetsprodukter. Butikerna finns hittills representerade i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Malmö, Örebro samt Jönköping och erbjuder ett brett och spännande sortiment av engelska klassiker och nyheter. Man bedriver även e-handel via deras mycket populära webshop. Man eftersträvar hög servicenivå gentemot sina kunder och engagerade medarbetare som har kul på jobbet.
Deras ambition är att fler ska upptäcka deras spännande sortiment och - A Great Taste of Britain!

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi har förmånen att verka i en miljö med stor erfarenhet och bred kompetens där nya och spännande utmaningar finns för dig med hög ambitionsnivå och arbetskapacitet. Vi har partnerskap med både stora och mindre företag över hela världen, och vår specialistkunskap om marknaden gör att vi snabbt kan hitta rätt jobbmöjlighet för dig. Vi är experter på att se varje individs unika potential. Det är så vi lyckas matcha dig med ett företag där du kommer att trivas, utvecklas och inspireras.

Kontaktperson för detta jobb
Välkommen med din ansökan till Experis, specialisten på specialister. Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerad CV. Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.eller brev. I din ansökan vill jag att du bifogar ett personligt brev om varför just du är mest lämpad för tjänsten. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Konsultchef Marika Johansson på Marika.Johansson@se.experis.com

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marika Johansson 019-166551

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2491560

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: