Brummer & Partners söker positiv och tillmötesgående receptionis

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Inhouse AB

Om kunden / About the Client

Brummer & Partners affärsidé är att erbjuda aktivt förvaltade investeringsprodukter och vi rankas idag som en av de ledande förvaltarna av hedgefonder i Europa.
Bland våra andelsägare finns såväl institutioner som privata investerare och arbetsgivare.
Vår affärsidé är att erbjuda ett väldiversifierat utbud av aktivt förvaltade fonder genom att samla skickliga förvaltare med olika förvaltningsstrategier i en och samma företagsgrupp.
Brummer & Partners har för närvarande cirka 350 anställda i sju länder och förvaltar drygt 105 miljarder kronor. Läs mer på www.brummer.se
Brummer & Partners expanderar hela tiden och vill nu utöka sitt team av receptionister med ytterligare en person.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ansvara för receptionen samt konferensutrymmen och luncher. Dessutom ansvarar du för företagets telefonväxel, att lokalerna är representativa samt att ta emot besök. Du kommer även vara behjälplig med post, frankering, bud och frukt. När nya kollegor och besök anländer är det du som ordnar med passerbrickor.

Din profil / Your profile
Eftersom du kommer att vara en viktig länk såväl internt som externt är det viktigt att du är serviceminded och representativ. Du kommer att arbeta i en organisation med många internationella kontakter och det är därför viktigt att du behärskar engelska väl i tal och skrift. Arbetet ställer höga krav på integritet, flexibilitet, ansvarstagande och noggrannhet samt goda kunskaper i Office-programmen. Du kommer att arbeta tillsammans med tre andra receptionister, vilket kräver att du är lyhörd och bra på att samarbeta samtidigt som du inte har några problem att arbeta självständigt.
Erfarenhet av reception är ett krav, gärna från liknande bransch.

Övrigt / Other
Detta är en heltidstjänst och intervjuer kommer att ske löpande. Om du vill ha ett fartfyllt arbete med trevliga kollegor, tveka då inte att söka denna tjänst!

Det är viktigt att du motiverar varför just du skulle passa för denna tjänst. Vid frågor kontakta Olivia Bergström.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Publiceringsdatum
2013-08-28

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-09-18
Ange följande referens när du ansöker: 675
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Olivia Bergström olivia.bergstrom@inhouse.se
Evelina Lycke evelina.lycke@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Jobbnummer
1637700

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: