Brinner du för säljsupport? Kundtjänstarbetare

Flexlife AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Flexlife AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Borås eller i hela Sverige

Flexlife söker för kunds räkning dig som vill ingå ett företags nordiska säljsupportteam. Vi söker dig som vill förstärka företagets säljsupport genom att bidra med ditt engagemang och din vilja att sätta kunden i centrum samt arbeta med service och administration.

Publiceringsdatum
2010-07-13

Om företaget
Bolaget som söker har sedan 2005 en inriktning av att erbjuda privatpersoner ett hemcafékoncept bestående av espressomaskiner med tillhörande kaffepods samt alla de tillbehör i form av koppar och konfektyr som behövs för att skapa ett eget café hemma. Produkterna säljs i Sverige, Norge, Danmark, Färöarna, Island och Finland via kaffepresentationer utförda av representanter för företaget. Företaget har 22 anställda, huvudkontoret finns i Västra Frölunda.

Dina arbetsuppgifter
Det är varierande arbete där både säljsupport, service och administration ingår. Du kommer att ge service och support framförallt via inkommande samtal och mail till framförallt företagets svenska kunder och återförsäljare samt ha hand om administrativa uppgifter såsom uppdatering av hemsida, databashantering, fakturaärenden, registrering, avvikelsehantering, uppföljningsarbete m.m. I dina uppgifter ingår det även att arbeta med merförsäljning till företagets befintliga kunder.
Vem är du?
För att passa i denna tjänst så ska du ha erfarenhet av att arbeta med support, kundservice eller liknande arbete sedan tidigare. Det är en fördel om du har erfarenhet av att hantera reklamationsärenden. Vi önskar att du har goda språkkunskaper då du både kommer att besvara våra kunder muntligen och skriftligen. Då vi arbetar mot alla nordiska länder bör du känna dig bekväm med att bemöta kunder och återförsäljare som pratar svenska, norska, danska eller finska. Du bör ha grundläggande datakunskaper främst i Officepaketen.
Vi värdesätter egenskaper som serviceinriktad, effektiv, stresstålig och att du är positiv till nya utmaningar. Då arbetsuppgifterna i tjänsten är varierande kräver vi att du som person är flexibel och initiativtagande.
Arbetstiderna är mån-fre kl. 8.00-17.00. Tjänsten är på heltid och är en tillsvidareanställning. Tillsättning sker efter överenskommelse.
Kontaktuppgifter:
Du söker tjänsten genom att registrera dig med ditt CV på www.flexlife.se. Vid frågor är du välkommen att kontakta Lena Wadenby på 031-60 96 34 alt. lena.wadenby@flexlife.se .
Vi arbetar med löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!
Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-08-22
Vänligen ansök med ditt CV via www.flexlife.se
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Lena Wadenby, Kundansvarig, 0708-42 94 71, 0770-11 96 30 (Växel), 031-60 96 34 (Direktnummer), lena.wadenby@flexlife.se

Företag
Flexlife AB

Adress
Flexlife AB
Gårdatorget 2
41250 Göteborg

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0770-11 96 30
Faxnummer: 031-7110240
E-postadress: info@flexlife.se

Jobbnummer
695047

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Flexlife AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Flexlife AB: