Brinner du för kundservice och är i behov av ett extrajobb? - KFX HR-partner Skandinavien AB - Receptionistjobb i Umeå
Brinner du för kundservice och är i behov av ett extrajobb?
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Umeå

Publiceringsdatum
2020-09-21

Om tjänsten
Vi söker dig som parallellt med ordinarie sysselsättning vill stötta upp med ett extraarbete under främst kvällar och helger. Behovet är inledningsvis i form av en stöttande funktion/extraarbete. Känns detta som något som skulle passa dig? Skicka in din ansökan idag!

Tjänsten i fråga innebär att du kommer att vara anställd av KFX HR partner men sitta ute hos vår kund på Avion Shopping. Tjänsten är på deltid (extra vid behov) och således kommer dina arbetstider att vara oregelbundna i ett inledande stadium. Viktigt för att bli aktuell i rollen är att du är flexibel och har förmåga och möjlighet att kliva in och arbeta med kort varsel, främst kvällar och helger. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att välkomna och registrera besökare, ha receptionistansvar för gäster, hantera både inkommande ärenden via mail, telefon och samt över disk. Och i särklass viktigast är att leverera förstklassig service till varuhusets besökare och kunder.

Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Till rollen som receptionist söker vi dig som är en social och engagerad person som motiveras av att få jobba med människor och att få ta eget ansvar. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det meriterande om du har erfarenhet av serviceyrket och mer specifikt erfarenhet av den fysiska kundkontakten. Utöver detta är det av stor vikt att du kan göra dig förstådd på engelska och är kunnig i Office-paketet.

Övrig information
Vi lägger stor vikt på rätt personlighet så lyft gärna dina styrkor och värderingar i din ansökan!

På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Matilda Burström på matilda.burstrom@kfx.se.

Välkommen in med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-10-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Jobbnummer
5366519

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: