Bokning och Försäljning
Ramundbergets Alpina Drift AB / Säljarjobb / Härjedalen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Härjedalen,
Älvdalen,
Orsa,
Mora,
Malung-Sälen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ramundbergets Alpina Drift AB i Härjedalen Vi söker
Vi söker nu dig som har tidigare gedigen erfarenhet av daglig bokning och administration av prisregistervård för privata gäster och grupper. Ditt intresse för gästen är genuint och du är bra på att hitta smarta lösningar för ett effektivt arbetssätt. Du brinner för att bidra med struktur och ordning, och du lämnar inget åt slumpen. Allt för att leverera rätt kvalitet i alla lägen. Du har en positiv inställning och gillar att ge service på en hög nivå. Du trivs att jobba i en miljö med högt tempo i perioder, och lyckas även då ha kontroll över situationen med ett leende. Du har en god förmåga av att bygga goda relationer, både externt och internt, för att möta gästens och verksamhetens behov. Har du även ett intresse för fjäll och natur, har jobbat inom turism eller förmedlingsavtal kopplat till förmånsprogram, så ser vi det som meriterande.
Publiceringsdatum2021-09-10Dina arbetsuppgifterTjänsten omfattar förutom bokning, försäljning och dynamisk prisregistervård, även stöttning i genomförande av konferenser, grupper, fakturering, reception och övrig administration. Fördelningen mellan de olika arbetsuppgifterna kan variera över året och utifrån verksamhetens behov enligt följande;
• Arbeta aktivt med försäljning och bokning i daglig drift.
• Förmedla personlig och hög service i våra kanaler; telefon, mail, chatt, social kanaler samt återförsäljare.
• Arbeta med registervård av priser och paketering av våra produkter.
• Arbeta med kommunikation till gästen gällande; ankomst, avresa och erbjudanden.
• Arbeta med fakturering, statistik, avräkningar och kundförsäkringar.
• Arbeta med information och priser i egna digitala och återförsäljares kanaler, hemsida och bokningssystem.
• Arbeta och stötta vid behov med gruppbokningsförfrågningar, offerter, avslut och uppföljning.
• Arbeta med relationer och förmedlingsavtal för stug- och lägenhetsägare, samt förmånsprogram.
• Arbeta löpande med planering och ständiga förbättringar gällande arbetssätt och manualer.
Samt även bistå med inhopp på andra avdelningar vid behov, t.ex. i reception, gästservice eller restaurang.
KvalifikationerVi förutsätter att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Mycket goda datorkunskaper är ett krav samt erfarenhet av bokningssystemet R360 eller liknande. Eftersom arbetstempot ibland är högt samt arbetsuppgifterna varierande, krävs att du har god struktur, är mångkunnig och flexibel - samt gillar att rycka in där det behövs. En förutsättning är även att du har körkort. Tjänsten är heltid, tillsvidareanställning med 6 mån provanställning med start så snart som möjligt. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder
• Ett kreativt arbete i en spännande och varierande verksamhet i en unik fjällmiljö.
• Kunniga och positiva arbetskamrater.
• Fast månadslön och trygga villkor med kollektivavtal inklusive försäkring.
• Möjlighet till utveckling och inflytande över verksamheten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Har du frågor om tjänsten kontakta gärna; Lisa Flacké, HR-ansvarig på
lisa.flacke@ramundberget.se eller Kim Sjöblom, HR på
kim.sjoblom@ramundberget.se.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRamundbergets Alpina Drift AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ramundbergets Alpina Drift AB (org.nr 559199-9395),
http://www.ramundberget.se 846 97 BRUKSVALLARNA
Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 5959779
Observera att sista ansökningsdag har passerat.